Konferenca
Konferenca Onkraj kulturnega modela
16. okt 2018
| 9:30
MAO
Prijava
Še niste registrirani? Vpišite seZa prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.


Zavod Motovila (CED Slovenija) v sodelovanju s Centrom za kreativnost in MAO, vabi na mednarodno konferenco s priznanimi strokovnjaki iz Velike Britanije, Švedske in Španije (Katalonije), ki bodo predstavili različne teoretične in praktične pristope razvoja poslovnih modelov v kulturi.
KONFERENCA
V prvem delu nas bodo od teoretičnih izhodišč prek inovativne prakse do sistemske podpore vodili mednarodni strokovnjaki Julie Aldridge (Velika Britanija), José Rodriguez (Švedska) in Edgar Garcia Casellas (Španija/Katalonija). Na različnih koncih Evrope raziskujejo prakse in razvijajo podporne sisteme za izboljšanje poslovnih modelov in zmogljivosti, ki omogočajo trdoživo in dolgoročno poslovanje v kulturi.
DELAVNICA
V drugem delu sledi praktična delavnica, ki jo bosta vodila Julie Aldridge in José Rodriguez. Ponudila bosta konkretne napotke in praktična orodja, s pomočjo katerih je mogoče preizkusiti učinkovitost različnih poslovnih modelov in novih idej tako za ustvarjanje prihodka kot vzdrževanje vitalnosti akterjev v kulturi.
Delavnica je namenjena predstavnikom s področja kulture in filma, ki so v svoji organizaciji zadolženi za sprejemanje strateških in poslovnih odločitev. Glede na to, da je število mest na delavnici omejeno na 30 udeležencev, bo organizator pri izboru prijavljenih upošteval zlasti naslednje kriterije: utemeljitev motivacije za udeležbo (zakaj se želite udeležiti delavnice), izkušnje na področju strateškega in poslovnega odločanja (opis funkcije, nalog in odgovornosti v organizaciji).
INDIVIDUALNO SVETOVANJE
Po dogodku je za predstavnike treh organizacij, ki bodo sodelovale tudi na delavnici, na voljo še brezplačno 20-minutno individualno svetovanje z Julie Aldridge v zvezi z njihovim poslovnim načrtom. V primeru prevelikega povpraševanja za svetovanje ena-na-ena bo izbor opravil organizator na podlagi profilov zainteresiranih organizacij in utemeljenega interesa.
PRIJAVA NA DOGODEK
Konferenca in delavnica sta brezplačni, vendar je prijava udeležbe obvezna zaradi lažje organizacije, omejitve razpoložljivih mest na delavnici in predpriprav predavateljev, še posebej za delavnico.
Rok za prijavo udeležbe je sreda, 11. oktober 2018, do 13. ure, in sicer obvezno prek obrazca, ki ga pošljete na e-naslov: ines.kezman(at)motovila.si. Obrazec bo na voljo od 1. oktobra dalje.
Udeležba na delavnici
Število mest na popoldanski delavnici je omejeno na 30 udeležencev. Ob prijavi na delavnico je potrebno v obrazcu posredovati podatke o udeležencu in organizaciji ter ključnih virih za delovanje organizacije (razmerje javna/zasebna). Podatki so nujni, da se lahko predavatelja ustrezno pripravita in kvalitetno izvedeta delavnico.
Vsi sklopi bodo potekali v angleškem jeziku. Natančen program sledi v kratkem.
Dodatne informacije: ines.kezman(at)motovila.si
Julie Aldridge
strokovnjakinja in svetovalka za poslovno načrtovanje, trženjsko strategijo in organizacijski razvoj. Več kot desetletje je bila izvršna direktorica angleškega združenja za trženje v umetnosti, kulturi in dediščini (AMA – Arts Marketing Association). Nedavno je objavila »Future Proof« (2018), priročnik za testiranje novih idej za ustvarjanje prihodka kot del procesa inoviranja poslovnega modela.
José Rodríguez
direktor za komunikacije pri evropskem združenju Trans Europe Halles (TEH) in svetovalec kulturnih organizacij, katerih cilj je preoblikovati svoje poslovne modele. Je avtor publikacije “To Sell or Not To Sell?” (IETM, 2016) o inoviranju poslovnih modelov v umetnosti in kulturi. Od leta 2015 vodi marketinško komuniciranje v okviru raziskovalnega projekta s podporo Ustvarjalne Evrope Creative Lenses, katerega cilj je omogočiti bolj prožno in trajnostno delovanje organizacij v umetnosti in kulturi, in sicer z izboljšanjem njihovih poslovnih modelov in inovacijskih zmogljivosti.
Edgar Garcia Casellas
direktor za razvoj poslovanja na Katalonskem inštitutu za kulturna podjetja (ICEC). Odgovoren je za različne sheme financiranja kot tudi svetovalne storitve in program strokovnega usposabljanja za kulturni in ustvarjalne sektorje. Njegova kariera obsega široko paleto specializacij na področju neodvisnega gledališča, plesa in filma (delal je npr. za katalonski mednarodni filmski festival Sitges). Od leta 2012 sodeluje pri Evropski zvezi ustvarjalnih industrij (European Creative Industries Alliance – ECIA) kot ustanovni član in koordinator delovne skupine za dostop do finančnih virov.