Prijava
Še niste registrirani? Vpišite seZa prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.
»Moda je neverjetna v načinu, kako uravnava umetnost in trgovino, vendar je to posel. Ne lotite se poslovanja, ker želite oblikovati. Odprite podjetje, ker želite poslovati.« Shira Sue Carmi, ustanoviteljica Launch Collectiva
Z veseljem vas obveščamo, da Center za kreativnost, ki deluje pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje, skupaj z društvom za oblikovanje SOTO organizira dvodnevno konferenco Sistem mode, posvečeno povezovanju modne industrije s kreativnim in kulturnim sektorjem. Z nizom panelnih razprav z mednarodnimi in domačimi modnimi strokovnjaki, okroglih miz s slovenskimi modnimi oblikovalci in zgledov dobrih praks slovenske modne industrije bomo poskušali začrtati smernice bodočega razvoja slovenskega sistema mode.
Predstavili bomo poslovne modele na področju modne industrije po svetu, še posebej pa strategije, ki upoštevajo posebnosti slovenskega okolja. Pogovarjali se bomo o strateškem planiranju in upravljanju modnih znamk na globalni in lokalni ravni. V goste smo povabili mednarodno priznane umetniške in strateške svetovalce modnih znamk, organizatorje natečajev in sejmov mode, lastnike modnih agencij in trgovin ter izbrane slovenske oblikovalce in modne znamke. Predstavili bomo primere dobrih praks in nišne poslovne modele, od ulične mode do trajnostnih konceptov. Govorili bomo o načinih predstavljanja v medijih, ki ga vodijo uredniki, stilisti in internetni vplivneži.
Povabili smo 30 predavateljev, strokovnjakov s področja modne industrije in modnih medijev, iz več kot desetih držav, iz modnih velesil (Francija, Italija, Velika Britanija, Združene države Amerike …) in regije (Latvija, Romunija, Srbija, Hrvaška, Makedonija …). Predstavili bomo 20 najbolj aktualnih domačih blagovnih znamk, njihove poslovne modele in zgodbe. Z vami bodo svoje izkušnje delili strokovnjaki iz slovenske modne industrije in Slovenci, ki jim je v modnem svetu uspelo v tujini. Na voljo bodo individualna mentorstva.
24. oktobra bodo na programu tri razprave, in sicer na teme poslovnih modelov, produkcije in prodaje. Predstavili bomo dobre prakse slovenskih modnih znamk, ki so ozko specializirane za trženje prek spleta, ter ekološke, trajnostne, etične in krožne modne znamke. Zvečer bomo v sodelovanju z ljubljanskim tednom mode odprli skupni POP-UP SHOWROOM.
25. oktober bo posvečen možnostim za izboljšanje lokalne in globalne prepoznavnosti domačih modnih znamk. Predstavili bomo dobre prakse slovenskih modnih znamk, ki so vpete v zgodbo spajanja tradicije in zazrtosti v prihodnost, ter ulične mode, ki svojo prepoznavnost gradi na družabnih omrežjih.