Prijava
Še niste registrirani? Vpišite seZa prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.
Povezovanje kulture z gospodarstvom onkraj klasičnega sponzorstva in marketinga ima lahko za podjetja številne pozitivne učinke. Na delavnici bo strokovnjakinja s področja Urška Jež podjetnicam* predstavila sodobne trende v medsektorskem povezovanju in pozitivne učinke uspešnega sodelovanja s kulturnim in kreativnim sektorjem.
Sponzoriranje kulturnih organizacij in dogodkov se uvršča v širšo perspektivo sponzorskega posla. Prepletanje kulture in umetnosti v DNK podjetja ima lahko širok nabor učinkov, ki so drugačni in zaradi preobrata vrednot potrošnikov med epidemijo tudi učinkovitejši od ostalih sponzorstev in marketinškega komuniciranja.
Na delavnici bodo udeleženke spoznale, katere učinke lahko dosegajo podjetja, če sponzorska sredstva usmerijo v kulturne dogodke in organizacije, in katere izzive v okolju in znotraj podjetja lahko nagovorijo preko vključevanja kulturnih sponzorstev. Dotaknile se bomo tudi vprašanja, katere specifike delovanja nevladnih kulturnih organizacij in kompetence njihovih kadrov za podjetja lahko pomenijo rast organizacijske kulture, konkurenčno prednost na trgu ali nove perspektive na izzive v okolju.
Delavnica je priložnost za samozaposlene v kulturi in predstavnice nevladnih kulturnih organizacij, da bolje spoznajo perspektivo podjetij in prepoznajo potencial strateškega upravljanja portfelja svojih deležnikov ciljnih skupin pri zagotavljanju resursov, potrebnih za lastno delovanje.
Delavnica, ki bo potekala v sredo, 14. aprila, bo izvedena preko spleta. Na delavnico se je potrebno predhodno prijaviti in sicer najkasneje do petka, 9. aprila, saj je število mest omejeno. To storite tako, da pošljete mail na marusa.golob@asociacija.si.
Dostop do spletne delavnice bodo prijavljeni prejeli naknadno po elektronski pošti.
* V besedilu uporabljeni in zapisani izrazi v slovnični obliki za moški spol se uporabljajo kot nevtralni za vse spole.
mag. Urška Jež
je producentka v kulturi, ki jo je izziv pridobivanja sponzorstev pritegnil do te mere, da je raziskovanju le teh skozi prizmo podjetij posvetila magistrsko delo. Zadnje leto in pol se z vprašanjem povezovanja kulturnega in gospodarskega sektorja ukvarja v okviru projekta Certifikat kulturno podjetje. Ob tem se je v zadnjih treh letih udeležila več usposabljanj s tematiko fundraisinga NGO Academy ERSTE Fundacije.