prijavi se
Prijava
Še niste registrirani? Vpišite seZa prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.
Fleksibilnost kreativnih podjetij in zmožnost hitremu prilagajanju predvsem digitalnemu trgu še zmeraj ostaja eden najbolj uporabnih trendov za zadnjem času. Zato je nujno, da smo pri razvoju in nadgradnji svoje znamke odprti za možnosti sodelovanja oz. partnerstva z drugimi podjetji iz istega ali drugega področja delovanja, s katerimi lahko dosegamo nove ciljne publike, ponujamo bolj celostne rešitve, oz. produkte ter lažje pridemo do priložnosti, ki se nam na tak način ponujajo.
Na tokratnem predavanju in delavnici bo z nami Alja Horvat, ilustratorka in grafična oblikovalka iz Maribora ter prejemnica nagrade Elle Style Awards 2019 v kategoriji ‘Mladi talent’ in uvrščena na seznam Forbesove lestvice ‘30 under 30‘ v kategoriji Art & Culture. Alja je znana po svoji uspešni blagovni znamki, mi pa se bomo osredotočali predvsem na njena sodelovanja z domačimi in tujimi podjetji, kot so: Barcaffe, Renault Slovenija, Urban Outfitters, ban.do, Anthropologie in Causebox.
Na delavnici bomo obravnavali:
- zakaj je sodelovanje z drugimi znamkami in podjetji pomembno,
- na kaj je potrebno paziti pri izbiri in vzpostavljanju novih sodelovanj,
- kako načrtovati, spremljati in zaključiti sodelovanje (kriteriji, cilji, analize uspešnosti),
- različne strategije sodelovanj,
- sklenitev dogovorov o sodelovanju in določanje obsega dela vsakega partnerja,
- primeri dobre in slabe prakse sodelovanj.
Alji lahko sledite tudi na Instagramu: @aljahorvat.
Na delavnico se je potrebno prijaviti na naši spletni strani s klikom na gumb ‘prijavi se‘ v zgornjem desnem kotu. Pred prijavo si morate ustvariti svoj uporabniški račun.
Alja Horvat
Alja Horvat je 24-letna ilustratorka in grafična oblikovalka iz Maribora, ki končuje diplomo na Naravoslovnotehniški fakulteti v Ljubljani. Večinoma ustvarja s svojo grafično tablico, vendar zelo rada tudi prime za čopič in kaj nariše s gvašem in oljem. Navdihuje jo vse, kar jo obkroža, predvsem pa narava in muzeji. Kot velika oboževalka 60ih in 70ih, se trudi ta obdobja vključiti v svoje ilustracije, tako da lahko v njenih delih čutimo tudi pridih nostalgije. Alja je prav tako prejemnica nagrade Elle Style Awards 2019 v kategoriji 'Mladi talent' in pa del Forbesove lestvice '30 under 30' v kategoriji Art & Culture. Med njene kolaboracije lahko prištejemo Urban Outfitters, ban.do, modno kolekcijo z Anthropologie, rezidenco v Los Angelesu pri Causebox, prav tako pa je med drugim sodelovala tudi s slovenskimi podjetji kot je Barcaffe in Renault Slovenija.