E-DELAVNICA
Blagovna znamka – komu, kaj in kako?
18. maj 2021
| 14:00
Na spletu
prijavi se
Prijava
Še niste registrirani? Vpišite seZa prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.
Omrežiti ciljno publiko je cilj vsake blagovne znamke, a v poplavi konkurentov in pristopov je težko najti recept za uspeh, ki bi pasivno občinstvo spreminjal v zveste advokate. Da se lahko blagovna znamka na trgu samozavestno in uspešno pozicionira, mora najprej resnično razumeti in poznati svoje stranke, zanje skovati takšna sporočila, ki bodo spodbujala dialog, nato pa svoji komunikaciji nadeti še primerno osebnost in najti glas znamke.
Komu, kaj in kako sporočati kot blagovna znamka, bomo spoznali na interaktivni e-delavniciz Masho Mazi.
Na delavnici bomo podrobneje obravnavali:
- definicijo ciljnega občinstva na podlagi dejstev in ne ugibanj,
- načine, kako in kje lahko to ciljno občinstvo najdemo,
- praktično zastavljanje ključnih sporočil in
- prežemanje ključnih sporočil z osebnostjo in jezikom znamke na vaših primerih.
V kolikor želite, da na delavnici obravnavamo vaše podjetje in problem, nam to sporočite na: zala.kosnik@mao.si s pripisom, za katero podjetje gre in s kakšnim problemom na področju identitete blagovne znamke se srečujete.
Na delavnico se je potrebno prijavit s klikom na zgornji gumb ‘prijavi se’, za kar se morate predhodno registrirat na spletni strani.
Masha Mazi
Masha Mazi je strateginja razvoja blagovnih znamk in ustanoviteljica kreativnega studia Atlas Authentica. Njene izkušnje zajemajo širok spekter - marketing, PR, načrtovanje uporabniške izkušnje in grafično oblikovanje. Svojo energijo danes usmerja v mentorstvo mladim kreativcem pri izoblikovanju njihove kariere in svetovanjem podjetjem na področjih znamčenja, inovacije in trajnosti. Za sabo ima 50+ naročnikov, ki jim je pomagala razvijati njihove blagovne znamke in produkte.