fbpx

Vpiši, kar iščeš …

ZAPRI ISKANJE
E-DELAVNICA

PR za kreativce

16. feb 2021

| 14:00

Na spletu

#1 V teoriji: 14:00-15:00

#2 V praksi: 15:30-16:30

prijavi se

Za prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.

Dober PR je veliko bolj učinkovit od tradicionalnega oglaševanja, zato lahko pozitivna pozornost medijev znatno prispeva k uspehu vašega podjetja oziroma projekta.

 

Vabimo vas na delavnico PR za kreativce, ki jo bo vodila Majda Dodevska, ustanoviteljica podjetja Solis komunikacije. Majda je podjetnica, nekdanja novinarka in urednica z več kot 15-letnimi izkušnjami s področja medijev in komuniciranja. Doslej je za podjetja in organizacije izpeljala že več uspešnih mednarodnih medijskih kampanj in pritegnila pozornost nekaterih največjih globalnih medijev.

 

Do podobnih rezultatov lahko pridete tudi sami, če le upoštevate osnovna pravila komuniciranja.

 

Na delavnici se boste naučili:

  • Kaj je PR in zakaj ga sploh potrebujete?
  • Kako lahko dober PR pomaga pri uspehu vaše organizacije?
  • Kako najti relevatne medije in novinarje?
  • Kako voditi komunikacijo z novinarji (pasti in triki)?
  • Kako napisati dobro sporočilo za javnost?
  • Press kit: kako ga pripraviti, kaj naj vsebuje, kako in kdaj ga deliti z novinarji?

 

PR niso samo odnosi z mediji!

 

V prvem delu bo Majda predstavila svoje znanje in številne trike, ki se jih je naučila na svoji bogati poklicni poti. Drugi del delavnice bo namenjen praktičnemu delu, kjer se bodo udeleženci delavnice lahko spoprijeli z lastnimi PR izzivi.


Na delavnico se je potrebno prijavit s klikom na zgornji gumb ‘prijavi se’, za kar se morate predhodno registrirat na spletni strani.

Torek, 16. februar 2021

14:00 - 15:00

#1 V teoriji

 

 

 

15:00 - 15:30

Odmor

15:30-16:30

#2 V praksi

 

 

Majda Dodevska

Majda je podjetnica, nekdanja novinarka in urednica z več kot 15-letnimi izkušnjami s področja medijev in komuniciranja. Doslej je za podjetja in organizacije izpeljala že več uspešnih mednarodnih medijskih kampanj in pritegnila pozornost nekaterih največjih globalnih medijev. Je ustanoviteljica podjetja Solis komunikacije.