Delavnica
Opredelitev vrednosti poslovne ideje za izdelke in storitve
12. maj 2021
| 13:00
Na spletu
Prijava
Še niste registrirani? Vpišite seZa prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.
Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost vabi na delavnico Opredelitev vrednosti poslovne ideje za izdelke in storitve.
Ustvarjalci* v kulturi in kreativnih industrijah morajo pogosto predstaviti vrednost svojih izdelkov potencialnim naročnikom oz. podjetjem ali organizacijam. Pri tem se pogosto dogaja, da želijo izpostaviti preveč prednosti, zaradi česar se izgubi fokus ključnih vrednosti, ki jih izdelek ima, ali pa da ne izpostavijo pravih vrednosti, ki jih izdelek ponuja, in tistega, kar naročnik pričakuje.
Predavateljica bo na delavnici predstavila korake določanja vrednosti izdelkov: na katera ključna vprašanja si moramo pri tem odgovoriti, kako pridobiti povratne informacije potencialnih kupcev, kako z manj predstavimo več itd. Kaj vas prepriča, da se odločite za nakup novega izdelka? Delavnica bo usmerjena tudi v delo na konkretnih primerih.
Delavnica, ki bo potekala v sredo, 12. maja ob 13:00, bo izvedena preko spleta. Na delavnico se je potrebno predhodno prijaviti in sicer najkasneje do petka, 7. maja, saj je število mest omejeno. To storite tako, da pošljete mail na marusa.golob@asociacija.si.
Dostop do spletne delavnice bodo prijavljeni prejeli naknadno po elektronski pošti.
* V besedilu uporabljeni in zapisani izrazi v slovnični obliki za moški spol se uporabljajo kot nevtralni za vse spole.
Delavnica Opredelitev vrednosti poslovne ideje za izdelke in storitve je del partnerske mreže Platforme Center za kreativnost. Projekt sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija.
Mojca Jović
Mag. Mojca Jović, spec. men. poslovanja je svoje 25 letne poslovne izkušnje nabirala na različnih delovnih mestih. Podkrepila jih je tudi z izobraževanjem na Harvard Law School in na zasebnih šolah v različnih delih sveta: US, SLO, Švica itd. Predavateljica je tudi coach, ki izvaja poslovni in osebni coaching, kjer s klienti vsakodnevno rešuje in nadgrajuje komunikacijske veščine pri predstavitvi vizij, idej, argumentacij itd. Teoretiziranje ni njen način dela, konkretni primeri iz vsakodnevnega življenja in uspešni zaključki s pričakovanimi in željenimi rezultati, so cilj k kateremu stremi v svojem delu.