Delavnica
Komunikacijski tipi – vzrok za uspeh ali neuspeh
5. maj 2021
| 13:00–15:00
Na spletu
Prijava
Še niste registrirani? Vpišite seZa prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.
Društvo Asociacija v sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje vabi k udeležbi na delavnici Komunikacijski tipi – vzrok za uspeh ali neuspeh.
Ustvarjalke* v kulturi in kreativnih industrijah se pogosto srečujejo s tem, da morajo svoje ideje komunicirati potencialnim naročnikom oz. podjetjem in organizacijam. Pri tem se pogosto dogaja, da ustvarjalke komunicirajo tisto kar sami mislijo, da želijo posredovati, v resnici pa bi morali komunicirati tisto kar od nas klient pričakuje. Tovrstno komuniciranje je učinkovito in uspešnejše.
Predavateljica bo na delavnici predstavila načine komunikacije, ki so tipični za neuspeh in priložnosti novega pristopa, ki lahko korenito spremeni komunikacijski tok in vodi do dosega željenih ciljev. Čustveni, racionalni, nezainteresirani, nasilni, nepremišljeni tipi komunikacije imajo svoj potek in dinamiko v komunikaciji. Kateri tip komunikatorja ste vi? Priložnosti, ko ugotovite, kje morate korigirati način komunikacije je veliko. Delavnica bo usmerjena tudi v delo na konkretnih primerih.
Delavnica, ki bo potekala v sredo, 5. maja ob 13:00, bo izvedena preko spleta. Na delavnico se je potrebno predhodno prijaviti in sicer najkasneje do ponedeljka, 3. maja, saj je število mest omejeno. To storite tako, da pošljete mail na marusa.golob@asociacija.si.
Dostop do spletne delavnice bodo prijavljeni prejeli naknadno po elektronski pošti.
* V besedilu uporabljeni in zapisani izrazi v slovnični obliki za moški spol se uporabljajo kot nevtralni za vse spole.
Delavnica Komunikacijski tipi – vzrok za uspeh ali neuspeh je del partnerske mreže Platforme Center za kreativnost. Projekt sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija.
Mojca Jović
Mag. Mojca Jović, spec. men. poslovanja je svoje 25 letne poslovne izkušnje nabirala na različnih delovnih mestih. Podkrepila jih je tudi z izobraževanjem na Harvard Law School in na zasebnih šolah v različnih delih sveta: US, SLO, Švica itd. Predavateljica je tudi coach, ki izvaja poslovni in osebni coaching, kjer s klienti vsakodnevno rešuje in nadgrajuje komunikacijske veščine pri predstavitvi vizij, idej, argumentacij itd. Teoretiziranje ni njen način dela, konkretni primeri iz vsakodnevnega življenja in uspešni zaključki s pričakovanimi in željenimi rezultati, so cilj k kateremu stremi v svojem delu.