Christina Forster: Vsebinski marketing #2
Objavljeno: 4. Nov 2020
Na oktobrski seriji delavnic Kreativnega pospeševalnika smo gostili Christino Forster iz podjetja Heartbeats Innovation & Communication, ki je v dveh delih predstavila osnove vsebinskega marketinga za kreativni sektor. Vsaki delavnici je sledila tudi predstavitev dobrih praks s področja oblikovalcev keramike v Sloveniji, kjer se nam je predstavila Vera Stanković.
Doseganje in komuniciranje s ciljnimi skupinami postaja z nenehno rastjo digitalnega sveta za podjetja, organizacije, samostojne podjetnike in ustvarjalce vedno bolj zahtevno. To je sicer popolnoma razumljivo, saj smo vsi zasičeni z novimi sporočili – po zadnjih statistikah dobivamo skupno kar do 10.000 sporočil raznih znamk v enem dnevu na spletu in v živo. Posledično posamezne znamke težko pridejo do pozornosti ljudi, ki jih targetirajo.
Na tej točki v igro vstopi vsebinski marketing, saj omogoča, da dosežemo prave ljudi s pravim sporočilom ob pravem času na pravem kanal-u/ih. In ne samo to: vsebinski marketing lahko v veliki meri doprinese k rasti vrednot določene znamke, kakor tudi k doseganju zastavljenih ciljev in omogoča kupcu, da vzpostavi povezavo z znamko na spletu ob svojem času.
Na delavnici smo obravnavali:
- Najpomembnejša orodja vsebinskega marketinga
- Kako pripovedovati zgodbo in kako najti ‘prave’ zgodbe za svojo znamko
- Kako najti najboljše kanale in najboljše formate prodaje za svojo znamko
- Trendi v vsebinskem marketingu: odgovorno pripovedništvo in vpliv komunikacije
- Preprost proces ustvarjanja ‘spletne izkušnje kupca’
- Kako ustvariti in implementirati vsebinski načrt
Ob predavanju smo izpolnjevali skupne tabele dostopne tukaj.
Delovni zvezek #1 za individualno delo pa najdete tukaj.