E-DELAVNICA
Vsebinski marketing: osnove za kreativni sektor
20. in 27. okt 2020
| 14:00
Na spletu
Delavnica: 14:00-15:00
Primer dobre prakse: 15:00-15:30
Prijava
Še niste registrirani? Vpišite seZa prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.
Na oktobrski seriji delavnic Kreativnega pospeševalnika bomo gostili Christino Forster iz podjetja Heartbeats Innovation & Communication, ki bo v dveh delih predstavila osnove vsebinskega marketinga za kreativni sektor. Vsaki delavnici bo sledila tudi predstavitev dobrih praks s področja oblikovalcev keramike v Sloveniji, predstavili bomo Hano Karim in Vero Stanković.
Doseganje in komuniciranje s ciljnimi skupinami postaja z nenehno rastjo digitalnega sveta za podjetja, organizacije, samostojne podjetnike in ustvarjalce vedno bolj zahtevno. To je sicer popolnoma razumljivo, saj smo vsi zasičeni z novimi sporočili – po zadnjih statistikah dobivamo skupno kar do 10.000 sporočil raznih znamk v enem dnevu na spletu in v živo. Posledično posamezne znamke težko pridejo do pozornosti ljudi, ki jih targetirajo.
Na tej točki v igro vstopi vsebinski marketing, saj omogoča, da dosežemo prave ljudi s pravim sporočilom ob pravem času na pravem kanal-u/ih. In ne samo to: vsebinski marketing lahko v veliki meri doprinese k rasti vrednot določene znamke, kakor tudi k doseganju zastavljenih ciljev in omogoča kupcu, da vzpostavi povezavo z znamko na spletu ob svojem času.
Na delavnici bomo obravnavali:
- Najpomembnejša orodja vsebinskega marketinga
- Kako pripovedovati zgodbo in kako najti ‘prave’ zgodbe za svojo znamko
- Kako najti najboljše kanale in najboljše formate prodaje za svojo znamko
- Trendi v vsebinskem marketingu: odgovorno pripovedništvo in vpliv komunikacije
- Preprost proces ustvarjanja ‘spletne izkušnje kupca’
- Kako ustvariti in implementirati vsebinski načrt
Delavnica in predstavitve bodo potekali v angleškem jeziku. Prijave sprejemamo tukaj.
Odpiramo tudi prijave na individualna svetovanja s Christino Foster. Več
Dogodek smo zasnovali v sodelovanju s projektom Kreativno podjetništvo v keramičnih regijah (CerDee), ki ga kot eden izmed partnerjev izvaja Narodni muzej Slovenije. Cilj projekta je ohranjanje, promoviranje in krepitev kreativnega potenciala kulturne dediščine oblikovanja in izdelave uporabnih in dekorativnih predmetov iz keramike tako, da bo ustrezalo zahtevam sodobnega trga v globalnem svetu, kar je ključnega pomena tudi za sodobne slovenske ustvarjalce.
Torek, 20. oktober 2020
#1 Uvod + ideje: kako lahko vsebinski marketing in pripovedništvo postaneta največja podpora
Prvi del e-delavnice je namenjen spoznavanju, kako lahko vsebinski marketing pomaga pri doseganju vaših podjetniških ciljev ter spoznavanju orodij, s katerimi to dosegamo. Pogledali si bomo ne samo, kako najti najboljše zgodbe za vašo znamko, ampak tudi kako izbrati prave oblike in kanale (družbenih omrežij) za pripovedovanje teh zgodb.
Primer dobre prakse: Hana Karim
Torek, 27. oktober 2020
#2 Trendi + taktike: kako strukturirati in implementirati vsebinski marketing
V drugem delu e-delavnice bomo na hitro pogledali zadnje trende v vsebinskem marketingu, kot je na primer odgovorno pripovedništvo in vpliv komunikacije. Pogledali si bomo preproste korake, kako ustvariti ‘spletno izkušnjo kupca’ ter vsebinski načrt s sredstvi, ki jih imate na voljo.
Primer dobre prakse: Vera Stanković
Christina Forster
Christina verjame, da ima vsako podjetje, znamka ali produkt zgodbo. In to zelo dobro. Njena zgodba se je pričela na področju novinarstva, ampak že leta 2005 se je iz tiskanega medija preselila v spletno okolje. V osmih letih, ki jih je kasneje preživela v Londonu, je ugotovila, kakšen vpliv imajo vsebinski marketing, pripovedništvo in odgovorna komunikacija na trajnostni uspeh pri podjetjih – nekaj, kar je kasneje postalo njena največja strast. Od takrat naprej Christina pomaga svojim strankam (od korporacij do nevladnih organizacij in manjših podjetij) pri ustvarjanju notranje in zunanje komunikacije, osredotočene na ljudi. Christina je v času svoje kariere delala v modni, športi in glasbeni industriji s podjetji in organizacijami kot so Red Bull, Nivea, Labello, WWF ali Cisco Avstrija. Trenutno dela kot odgovorni partner za podjetje Heartbeats Innovation & Communication, ki ima pisarne na Dunaju in v Ljubljani, kjer je trenutno tudi sedež podjetja.
Hana Karim
Oblikovalka keramike. Živi ter ustvarja v Ljubljani, kjer ima tudi atelje, v katerem poučuje delavnice ter oblikuje večinoma funkcionalno keramiko. Študij je končala na ljubljanski Pedagoški fakulteti, kjer je na smeri Likovna pedagogika diplomirala iz kiparstva, natančneje iz miniaturne skulpture oz. njenega odnosa do človeškega telesa. V tem času in še kar nekaj let po študiju se je močno posvečala oblikovanju keramičnega nakita, s katerim je neprestano kontinuirano manevrirala med skulpturo ter dekorativnim elementom. Kasneje je začela raziskovati področje uporabne keramike, v katerem raziskuje organske oblike ter vibrantne barve, prenešene v polje uporabnega predmeta - krožnika oz. sklede.
Vera Stanković
Akademska slikarka in magistrica umetnosti Vera Stanković je nagrajevana umetnica, kreativna direktorica in pedagoginja. Predstavila bo svoj pogled na umetniški sistem in načine, kako prodreti in preživeti na trgu kot oblikovalka keramike. Običajno so keramiki umetniki, oblikovalci, učitelji, obrtniki in še kaj drugega. O tej temi bo spregovorila skozi svoja dela, ki nagovarjajo to problematiko. V delu Samopostrežni panteon, ki ga je prvič razstavila na prestižni razstavi 60th Premio Faenza, je med drugim poiskala način, kako izmeriti vrednost umetnosti.