prijavi se
Prijava
Še niste registrirani? Vpišite seZa prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.
V digitalni dobi ni več pomembno, koga poznaš in kaj znaš – pomembno je, kdo ve, kaj ti znaš. V trenutni situaciji ne moremo vplivati na veliko stvari, lahko pa delamo na učenju novih veščin in oblikovanju svoje prisotnosti na družbenih omrežjih.
Aprilski Kreativni pospeševalnik se seli na splet. V seriji treh torkovih e-Delavnic bomo s predavateljico Jasno Klemenc Puntar podrobneje preučili, kako si lahko učinkovito (z)gradimo profesionalno znamko kot kreativci, ne da bi večino časa preživeli na družbenih omrežjih, in raziskali nabor orodij, ki jih potrebujemo pri tem za uspeh ter si ogledali dobre prakse doma in v tujini.
Na delavnico se je potrebno predhodno prijaviti. Po uspešni prijavi boste prejeli delovni list, ki ga lahko izpolnite pred delavnico ter povezavo do spletnega mesta predavanja. e-Delavnice bomo izvedli preko spleta, v živo jih bo mogoče spremljati.
Torek, 7. apr 2020
#1 Temelji profesionalne znamke
V prvem delu bomo postavili temelje profesionalne znamke in razmišljali, zakaj je pomembno, da ne iščemo strank za svoj produkt ali storitev, ampak iščemo produkte oziroma storitve za svoje stranke.
Torek, 14. apr 2020
#2 Spletna identiteta in platforme
V drugem delu se bomo posvetili dejstvu, da ima vsak spletno identiteto, ne glede na to, ali se z njo aktivno ukvarja ali ne. Pogledali si bomo dobre prakse iz različnih družbenih omrežij in platform.
Torek, 21. apr 2020
#3 Zakaj osnovni LinkedIn profil
V tretjem delu pa si bomo pobližje pogledali družbeno omrežje LinkedIn, ki je glavno omrežje za profesionalno rast in založniška platforma z največjo publiko profesionalcev in vodilnih ljudi na svetu. Predstavili bomo, kako ga lahko kar najučinkovitejše uporabimo kot orodje za grajenje kontaktov in e-mreženje.
Jasna Klemenc Puntar
Jasna se več kot 20 let ukvarja z lansiranjem prodktov na trg. Na globalni in lokalni trg je lansirala več kot 20 povsem novih produktov v več kot 7 industrijah. Kreativno-kulturne industrije so ji zelo blizu - eden izmed njenih projektov na Delu je bila zbirka stripov Mikija Mustra, na ReceiptBank pa se je ukvarjala s prihodom na trg in rastjo mobilnih aplikacij za svobodne poklice. Globalno se ukvarja s prihodom na trg, kjer se osredotoča na B2B2B in B2B2C. Odlično poznavanje tako produktnega vodenja kot celotnega marketinga in delo tako v korporacijah in startupih ji je omogočilo, da je izoblikovala ponovljiv pristop, kako se hitro in z najmanj truda infiltriramo na katerikoli trg lokalno ali globalno. Prepričana je, da je grajenje osebne znamke lahko ena izmed poti, da raziščemo nove karierne ali poslovne priložnosti. Trenutno s partnerjema pripravlja nov produkt - praktično e-izobraževanje na Udemy - kaj vse je potrebno izvesti za uspešno lansiranje (tehnoloških) produktov preko distribucije z naslovom Channel Marketing. Istočasno pa vodi skupinska usposabljanja Tvoja profesionalna znamka in LinkedIn in svetuje, kako si zgradiš osebno znamko in zgradiš spletno kredibilnost, raziščeš trg in ustvariš prodajne priložnosti, če si freelancer ali ustanovitelj. Je ena izmed gostiteljev LinkedIn Local iniciative Domžale Kamnik, ki povezuje lokalno skupnost kreativcev in profesionalcev. Jasna je tudi del mentorske sheme pri CzK.