

HISHKA
Krožni in trajnostni projekt, konceptualna rešitev, sistem, sodobna blagovna znamka otroških oblačil, ki temelji na principih spoštovanja ČLOVEKA, UMETNOSTI in NARAVE
S projektom HISHKA ustvarjamo inovativen koncept razvoja nove blagovne znamke otroških oblačil, ki na različnih nivojih odgovarja na trajnostne, etične in kreativne izzive sodobne mode. S prepoznavnim oblikovalskim podpisom preko treh stebrov delovanja aktualiziramo in redefiniramo uporabo in pouporabo rabljenih oblačil in odvečnih materialov, implementiramo principe upcikliranja, recikliranja, krožnega oblikovanja, gradimo skupnost, vse z močnim poudarkom na umetnosti in sodobni modi, podprto s sodobno tehnologijo. V okviru razpisa bomo preverili koncept poslovnega modela in postavili temelje razvoja delovanja sistema, kjer rabljena otroška oblačila vsebinsko in estetsko enakovredno stojijo ob boku novim kosom v kontekstu aktualne, sodobne modne blagovne znamke.