Tomaž Apohal je soustanovitelj agencije Yootree, kreativni direktor, komunikacijski strateg in predavatelj. V vlogi kreativnega direktorja agencij Yootree, Grey in Ogilvy je v 15 letih ustvarjanja zbral znanje, mednarodne izkušnje in številna priznanja na področju kreativnosti ter odličnosti v komuniciranju, oglaševanju in dizajnu. Petrol »Energija za življenje«, Cockta »Živi za svojo stvar«, Tuš »Slovenski trgovec«, Gorenje »Life simplified«, »Zaslužite si več« s Triglav Skladi, Jub »Barve, edinstvene kot občutki«, so le peščica sloganov, kampanj in oglasov, ki jih je zasnoval za mednarodna podjetja in tržne znamke.
Tomaževa dela so bila nagrajena na lokalnih, regionalnih in mednarodnih tekmovanjih Golden Drum, Red Dot Awards, New York Festivals AD, Idea X, EACA Care Awards, Golden Hammer Riga, BalCannes, SOF, European Excellence Awards, Effie, Sempl, Outstanding, WebSi, SPORTO, Bienalu vidnih sporočil Slovenije in drugih. Z nedavnimi uspehi in priznanji za znamke Cockta, Argeta, Triglav Skladi, Petrol Q Max iQ in druge je Tomaž ustvaril odmevne komunikacijske dosežke v Sloveniji in širši regiji. Verjame, da imajo podjetja in blagovne znamke moč in soodgovornost spreminjati svet na bolje.