fbpx

Kreativni pogon: TEKSTINA d.o.o.

Kreativni pogon: TEKSTINA d.o.o.

Podjetje Tekstina d.o.o. vabi k sodelovanju ustvarjalce, oblikovalce, ki imajo znanja in izkušnje na področju priprave predstavitve sejemskega nastopa podjetja v obliki plakatov t.i. »mood board-ov«.

Podjetje Tekstina d.o.o. vabi k sodelovanju oblikovalce, arhitekte in druge kreativce, z izkušnjami pri pripravi sejemskega nastopa podjetja in pripravi »mood board-ov« za predstavitev kolekcije na sejmu Premiere Vision v Parizu, med 5. in 7. julijem 2022 in na sejmu Unica Milano, med 12. in 14. julijem 2022.

 

Podjetje Tekstina si je sejemsko predstavitev zamislilo v obliki plakatov, »mood boardov«, s katerimi nameravajo opremiti stene stojnice. »Mood board« grafike se nanašajo na temo ženske in moške kolekcije tekstilnih vzorcev in bodo poleg opreme sten stojnice tudi v pomoč predstavnikom podjetja na sejmu pri predstavitvam kolekcij potencialnim kupcem.

 

Podjetje potrebuje za nastop na sejmu šest »mood board-ov«, tri za žensko in tri za moško kolekcijo tekstilnih vzorcev. Plakati so sestavljeni iz vizualnih (fotografije, slike, risbe, vzorci,..) in tekstovnih (parole, trendi, naslovi, poezija, citati,..) elementov na temo Land of happines, ki je skupen naslov za moško in žensko kolekcijo. »Land of happines« izraža svet, v katerem živimo sedaj, svet kontrastov, na eni strani svet sreče, na drugi strani svet krize, na eni strani svet narave, na drugi strani digitalni svet, ki sobivata. Podteme za žensko kolekcijo so Floral / Plant / Folklore / Graphic Street Art in za moško kolekcijo Hippie hiker / Cosmic Shelter / Graphic Street Art.

 

Od oblikovalca se pričakuje, da bo s pravo izbiro elementov prikazal določeno temo, ki jo bo kupec prepoznal. V samo predstavitev mora biti vgrajen tudi logotip in ime podjetja. Plakati naj bodo čisti, jedrnati in sveži. Oblikovalec naj predlaga, kako bodo »mood board-i« umeščeni na stene stojnice oz. bodo stene stojnice usklajene z grafiko »mood board-ov«. Podjetje je pripravilo izhodišča, ki jih je potrebno na kreativen način integrirati v končno podobo in prostor stojnice. Tehnične zahteve organizatorjev sejma so, da se na stene stojnice ne sme nič pritrjevati na način, da ne gre v celoti odstraniti. Zato pričakujejo od oblikovalca tudi primerno rešitev glede pritrjevanja in odstranjevanja plakatov, npr. lepljenje. »Mood board-i« naj bodo v velikosti primerni za prevoz z letalo.

 

Cilj sejemske udeležbe je srečati se z obstoječimi strankami, agenti in dobavitelji, predstaviti se novim potencialnim kupcem ter pridobiti njihovo zanimanje za izdelke: tekstil za visoko modo. Podjetje se predstavlja na sejmih v prestolnicah visoke mode in želijo pridobiti nove kontakte in posle z zahtevnimi kupci tekstila visoke mode, ki prihajajo iz vsega sveta. Proizvajajo trajnostni tekstil, ki se prilagodi viziji proizvajalcev visoke mode, zato so tudi razvili sodoben način tiskanja in načina proizvodnje. Specializirali so se v razvoju kakovostne tkanine za majice, srajce in čistega organskega bombaža ter ostalih trajnostni materialov t.i. novega bombaža, ki upošteva krožni pristop k modni industriji. Usmeritev podjetja, ki deluje že 191 let, je delovati trajnostno, zato so njihovi proizvodi iz recikliranih materialov. Podjetje je uspelo zmanjšati porabo čiste in odpadne vode za več kot 40 odstotkov. S pomočjo sodobnih proizvodnih linij uporabljajo ogljikov dioksid, tako da ga uporabljajo kot energijo za proizvodnjo. Podjetje ima lasten oblikovalski oddelek z desetimi oblikovalci iz treh držav, ki svoje ideje črpajo iz bogate zgodovine podjetja.

 

Skupaj z izbranimi ustvarjalci želijo zasnovati inovativne in kreativne »mood board-e«, ki bodo odražali njihove izdelke in podjetje, kar pomeni grafično zasnovo plakata v dimenzijah in kakovosti, ki bo ustrezala zahtevam sejemskega nastopa v Parizu in Milanu. Sejemski plakat je v velikosti, ki jo določi oblikovalec, prilagamo pa razporeditev stojnic in sten na sejmih.

 

V prilogi povabila dodajamo:

 

ROK ZA PRIJAVO IN ODDAJO PREDLOGOV: 23. junij 2022

Podjetje vabi na obisk in predstavitve tekstilnih vzorcev v petek, 17.6.2022 ali kateri drugi dan po predhodni najavi na naslov maja.recnik@cki.si.

 

PRIJAVA NA IZZIV

Na izziv se prijavite preko obrazca, kjer vpišete:

  • ime, predstavitev organizacije, kontakte oz. svoj življenjepis s ključnimi referencami in morebitnimi spletnimi povezavami ali fotografijami do vašega dela in slike referenčnih izdelkov,
  • Predlog: vizualizacija sejemskega prostora (render ali fotomontaža ali risba) iz katere je razviden predlog rešitve
  • Opis predloga (do 500 znakov)
  • Ponudba za idejno in izvedbeno grafično oblikovanje in prostorsko umestitev “mood boardov” v sejemski prostor. Ponudba naj zajema tudi specifikacijo tiska. Gradiva za sejem potrebuje podjetje 1. julija
  • Predlog se odda kot pdf priloga

 

IZBOR IN POGOJI ZA SODELOVANJE

Za področje oblikovanja plakatov za sejemski prostor in sejemskega nastopa bomo naredili izbor na podlagi predlogov. Kasneje bodo ustvarjalci dobili še dodatne informacije za pripravo konkretne rešitve. Izbrali bomo enega ustvarjalca ali podjetje, s katerim bo podjetje sklenilo pogodbo o sodelovanju za oba sejma.

Komisija za izbor bo sestavljena iz: predstavnika podjetja, mentor podjetja pri projektu sejemskega nastopa, predstavnik Centra za kreativnost in Centra za kreativne industrije Maribor.

 

Izziv nastaja v sklopu projekta Kreativni pogon, ki ga izvajata Center za kreativne industrije (CKI) Maribor v sodelovanju s Centrom za kreativnost (CzK) v okviru Partnerske mreže CzK 2022. Projekt sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija.

Razpisovalec

Podjetje Tekstina

Rok za prijave

23. jun 2022