Biografija
Sem univerzitetni diplomirani sociolog kulture, ki je teorijo v prakso prenesel v dolgoletni karieri digitalnega oglaševalca. Izkušnje s "korpo" komuniciranjem in predstavljanjem na družabnih omrežjih raznolikih podjetij sem nabiral v oglaševalskih agencijah, obenem pa postavljal tudi bolj umazane strategije nastopa na spletu za start-up podjetja (Ulla Labs, Iro, Fieldoo itd.) in spletne trgovine. Zadnjih 8 let skrbim za dobro podmazano prodajo in predstavljanje znamk na platformah Meta, Google, Pinterest in TikTok za pester nabor klientov, od spletnih trgovin na steroidih, prek nišnih produktov in storitev, do več kulturnih projektov ter institucij. Moj pristop temelji na interpretaciji podatkov, izkušnjah na omenjenih platformah ter sodobnih pristopih pri določanju in iskanju primerne ciljne publike. Imam več certifikatov, ki potrjujejo moje strokovno znanje ter dolgoletne izkušnje z digitalnim oglaševanjem v Sloveniji, Evropi in ZDA.
Področje dela