Kaj želite poiskati?

Prenova znamke Quotelife

Poslanstvo znamke Quotelife je širjenje sporočil med ljudi, s tem ko postanejo del vsakdanjih predmetov.

Poslanstvo znamke Quotelife je širjenje sporočil med ljudi, s tem ko postanejo del vsakdanjih predmetov, ki nas ves čas obkrožajo in imajo s tem neizmeren potencial doseganja širše množice. Gre za izdelke za organizacijo dela in izdelke za dom. Izdelkom dodamo nov pomen in vsakodnevni predmet uporabimo za komuniciranje različnih tem. Naš namen je sprožiti razmišljanja ne pa ponujati odgovorov. Verjamemo, da je misel začetek vsega in da je sporočilo sicer vsakdanjega predmeta (čokolada, čaj, sveča, milo, rokovnik...) naša dodana in konkurenčna prednost. Ker živimo v svetu, ki hitro napreduje, se nam zdi pomembno kultivirati trenutek zase. Srečanje z našimi predmeti predstavlja tudi trenutek premora. Trenutek, ko se ustavimo in razmislimo. Iztočnica je lahko sporočilo na našem izdelku ali zgolj izkušnja z njim. Kultiviramo rituale saj verjamemo, da prispevajo k večjemu osebnemu zadovoljstvu. Naš cilj je biti del počasnega načina življenja (slow living) in premišljenega pristopa k nakupovanju.

Prijavitelj

Nika Ferš

Lokacija

Vzhodna kohezijska regija

Sklop

sklop A2

Sofinanciranje

40.000 EUR

Razpis

CzK 2020