

Prenova znamke Quotelife
Poslanstvo znamke Quotelife je širjenje sporočil med ljudi na način, da postanejo del vsakdanjih predmetov
Poslanstvo znamke Quotelife je širjenje sporočil med ljudi na način, da postanejo del vsakdanjih predmetov, ki nas ves čas obkrožajo, in imajo s tem neizmeren potencial doseganja širše množice. Gre za izdelke za organizacijo dela in izdelke za dom. Izdelkom dodamo nov pomen in vsakodnevni predmet uporabimo za komuniciranje različnih tem. Naš namen je sproženje razmišljanja, ne pa ponujanje odgovorov. Verjamemo, da je misel začetek vsega in da je sporočilo sicer vsakdanjega predmeta (čokolada, čaj, sveča, milo, rokovnik ...) naša dodana vrednost in konkurenčna prednost. Ker živimo v svetu, ki hitro napreduje, se nam zdi pomembno kultivirati trenutek zase. Srečanje z našimi predmeti predstavlja tudi trenutek premora. Trenutek, ko se ustavimo in razmislimo. Iztočnica je lahko sporočilo na našem izdelku ali zgolj izkušnja z njim. Kultiviramo rituale, saj verjamemo, da prispevajo k večjemu osebnemu zadovoljstvu. Naš cilj je biti del počasnega načina življenja (slow living) in premišljenega pristopa k nakupovanju.