Vpeljava design thinkinga kot metode v delovanju podjetja BlenderGroup d.o.o. preko izgradnje in lansiranja slovenske blagovne znamke Notus, 2.0
Vpeljava design thinkinga kot metode v delovanju podjetja BlenderGroup preko izgradnje in lansiranja slovenske blagovne znamke Notus v sklopu sodelovanja s Studiom Kruh
Projekt temelji na lansiranju slovenske blagovne znamke Notus ter pripadajočih produktov prikazati prednosti metode design thinkinga. Na podlagi lastne pozitivne izkušnje novo metodo vpeljati kot proces odločanja in iskanja novih priložnosti na nivoju celotne organizacije podjetja. Projekt je zasnovan kot osnova za dolgoročno sodelovanje. Podjetje Studio Kruh bo preko lastnega razvitega oblikovalskega postopka sodelovalo pri raziskavi, strategiji, pozicioniranju, identiteti, komunikaciji in upravljanju slovenske blagovne znamke Notus ter razvoju in lansiranju izdelkov v sklopu razvite znamke ter vseh ostalih potrebnih komunikacijskih materialov. V drugem koraku bo postopek apliciral na proces delovanja podjetja BlenderGroup in na ta način iskal nove priložnosti za nadaljnji razvoj podjetja.