Prijava
Še niste registrirani? Vpišite seZa prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.
V majski izvedbi Kreativnega pospeševalnika bomo pogledali, zakaj je tako pomembno, da kreativec v podjetju najde svoj glas in s tem doprinese k poslovni uspešnosti ter kako svojo kreativnost jasno prevede v podjetniško vrednost. Na predavanju bomo:
- Definirali kreativnost
- Pogledali, kakšna je podjetniška vrednost, oz. donosnost kreativnosti
- Raziskali načine, kako uspešno prevesti in predstaviti vrednost kreativnosti v podjetjih
Predavanje, namenjeno vsem akterjem v kreativni ekonomiji, bo izvajala Natalie Nixon, strateginja kreativnosti in predsednica podjetja Figure 8 Thinking, ki se specializira za inovativno mišljenje in oblikovalsko vodenje podjetij. Vabljeni, da pred predavanjem preberete izsek iz njene knjige The Creativity Leap, dostopne na njeni spletni strani.
Predavanje pripravljamo v sodelovanju s Tovarno podjemov in Podim DX 2020, potekalo bo na spletu v angleškem jeziku, za prijavo in dostop do predavanja pa izpolnite obrazec.
NATALIE NIXON
Je globalna govorka, ki svetuje vodjem, kako dosegati transformativne poslovne rezultate z uporabo 'wonder and rigor'. Natalie je avtorica knjige The Creativity Leap: Unleash Curiosity, Improvisation and Intuition at Work; urednica knjige Strategic Design Thinking: Innovation in Products, Services, Experiences, and Beyond in redno objavlja v reviji Inc. Opravila je diplomski študij iz antropologije in afriških študij na Vassar College, magisterij iz znanosti iz globalnega tekstilnega marketinga na Jefferson University ter doktorat iz oblikovalskega managementa na University of Westminster v Londonu. Sledite ji na Twitterju: @natwnixon.