fbpx
Pop-up trgovina

Pop-Upstart: Kiss the Future, LYC in Žene

7.–8. nov 2019

CzK Maribor

PREDSTAVITEV IN POP-UP TRGOVINA: 07. 11., 18:00–22:00

POP-UP TRGOVINA: 08. 11., 10:00–18:00

Za prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.

Projektna pisarna Centra za kreativnost ponovno vabi na prodajni pop-up dogodek, kjer bomo gostili tri blagovne znamke modnih oblačil in kolektive urbane kulture. Predstavili bomo njihove pristope k ustvarjanju, prodaji in trženju ter načine spopadanja s težavami, ki pri tem nastajajo. Pridite, poglejte, spoznajte in podprite sveže kolekcije mladih oblikovalcev in oblikovalk!

Na predstavitvenem pogovoru z oblikovalci, ki bo v Projektni pisarni Centra za kreativnost potekal v četrtek, 7. novembra 2019, z začetkom ob 18. uri, se bomo pogovarjali o tem, kako ustanoviti lastno blagovno znamko, kako preživeti na trgu in kakšne podjetniško-ustvarjalne veščine so potrebne za prepoznavnost in uspeh. Sledilo bo odprtje pop-up trgovine: izdelki predstavljenih ustvarjalcev bodo vse do 22. ure na voljo po posebnih cenah, enako tudi v petek, 8. novembra, od 10. do 18. ure.

Kiss the future

Urbana modna znamka oblačil in umetniško ime Tanje Pađan, ki je leta 2011 diplomirala na smeri Oblikovanje tekstilij in oblačil na NTF. Je aktivna članica coworking delavnice Anselma, kjer si atelje deli še z drugimi ustvarjalci. Navdih črpa iz znanstvene fantastike, urbane kulture, eksperimentalnega videa, dolgih romanov, vesolja in rokokoja. Kiss the Future je okvir za testiranje novih idej in alternativnih potekov dela; pri tem imajo narativno vlogo oblačila, izdelana v majhnih serijah, ki največkrat najdejo svoje mesto v fotoserijah, videih, na odru, v osebnih arhivih zbirateljev ali v časovni kapsuli.

LYC

Kolektiv mladih in nezrelih posameznikov iz Ljubljane, ki čez dan ustvarjajo oblačila v enosobnem stanovanju, ponoči pa skejtajo po mestnih ulicah. Preprosti dizajni njihovih oblačil so namenjeni skejtanju pred objektivom kamere Sony VX1000, osredotočanje na »cut 'n' sew«, »one off pieces« in kolaboracije pa kaže na odmik od tipičnega skejt branda. Namen kolekcij je združiti skejt kulturo z referencami iz pop kulture nekdanje Jugoslavije. Njihova navdušenost nad idejo, da so v našem prostoru svojčas oblikovali in izdelovali kultne produkte, še dodatno prispeva k želji po ponovnem izdelovanju oblačil pri nas.

ŽENE skate crew

Svež kolektiv deklet, ki jih združuje ljubezen do skejtanja in temu pripadajoče DIY-kulture. Žene s svojim delovanjem poskušajo opozoriti na premajhno prisotnost žensk na slovenski skejt sceni in v te namene raziskujejo možnosti različnih medijev, ki jih ponujata skejtbording in DIY-kultura, kot orodij za večjo integracijo žensk v skejt sceno. Želja kolektiva je predvsem ustvarjanje fanzinov, analogne fotografije, grafik in videov, podpiranje lokalne DIY skejt scene ter sodelovanje z različnimi lokalnimi in neodvisnimi kolektivi obstoječe skejt kulture. Njihovo zadnje vidno sodelovanje poteka s kolektivom LYC, s katerim ustvarjajo prvo kolekcijo oblačil, namenjeno (skejt) puncam.

Program pop-upstart