fbpx

Kaj želite poiskati?

E-delavnica

Pozicioniranje kreativne znamke

19. apr 2022

| 14:00

Na spletu

prijavi se

Za prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.

Vabljeni na delavnico v sklopu Kreativnega pospeševalnika, kjer bomo gostili Andreja Peršoljo in govorili o pozicioniranju. Pozicioniranje je kontekst, ki ga damo uporabnikom, da razumejo kdo smo, kaj delamo in kako lahko rešimo njihovo težavo. Brez dobre pozicije na trgu bomo svoje produkte ali storitve težko prodali, če pa že, jih bomo prodali pod ceno. Nasprotno, dobro definirana pozicija na trgu poskrbi, da naš marketing in prodaja stečeta in nas postavita med avtoritete na lastnem področju.

 

Udeleženci boste z delavnico dobili teoretično znanje o pozicioniranju na trgu ter ga takoj podprli s praktično implementacijo na lastnem primeru.

 

V uvodnem delu bomo govorili o tem, kaj je pozicioniranje in spoznali, kako se lahko s pomočjo dobre pozicije na trgu ločimo od konkurentov ter s tem bistveno izboljšamo lastne marketinške in prodajne aktivnosti. Uvodni del zaključimo s pregledom korakov pozicioniranja.

 

V drugem delu korake pozicioniranja tudi v praksi izvedemo na lastnih primerih. Cilj delavnice je, da udeleženci dobite vpogled v to, kako lasten produkt oz. storitev na trgu pozicionirati tako, da bo postal ‘top of mind’ rešitev za lastne stranke.

 

Delavnice je primerna za vse, ki:

  • težko razložite, kaj delate,
  • imate predolge prodajne cikle,
  • imate prenizko prodajo lastnega produkta/storitve,
  • se vam stranke pritožujejo nad previsokimi cenami.

 

Delavnico pozicioniranja boste na lastnem primeru izvajali s spletnim orodjem Miro, pri čemer so potrebna zgolj osnovna znanja splošne uporabe. Ob delavnici nudimo tudi individualna svetovanja z Andrejem Peršoljo, na katera se lahko prijavite tukaj.

Andrej Peršolja

Je growth marketer in strokovnjak na področju pozicioniranja. Je eden od štirih soustanoviteljev projekta KOBI. KOBI je mobilni eBralnik, ki otrokom pomaga pri učenju branja. Mobilni eBralnik je že več kot 15000 otrokom pomagal narediti prve korake v svet branja, za svoje dosežke pa je KOBI s strani Centra za Kreativnost prejel tudi znak odličnosti “Made in Slovenia”.