fbpx
Predavanje / svetovanja

Prenos veščin: Vladimir Mićković

6. apr 2022

| 18:00

MAO

PREDAVANJE: 6. apr 2022, 18:00

SVETOVANJA: 7. apr 2022, 15:00 - 17:00

Za prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.

Na predzadnjem Prenosu veščin vam predstavljamo Vladimirja Mićkovića, stratega za znamčenje, oblikovalca, pisca in ilustratorja. Njegova večkrat nagrajena dela s področja blagovnih znamk kažejo močne vplive komedije, gledališča in umetnosti nasploh. Kot soustanovitelj studia za strateško oblikovanje Ljudje se rad posveča predvsem projektom s pozitivnim vplivom na družbo.

 

V zadnjem letu vodi blagovno znamko Juicy Marbles, ki jo je soustanovil in ki je prva na svetu komercializirala rastlinski steak. Zaradi zahtevne teksture in kompleksnosti maščobnega marmoriranja je izdelava rastlinskega steaka za prehrambna podjetja velik izziv. Priložnost je izkoristilo mlado slovensko podjetje, ki je razvilo lastno tehnologijo, s katero lahko izdelujejo steake realističnega videza, teksture in okusa. V dobrem letu razvoja jim je uspelo ustvariti idealno teksturo mišičnih vlaken v kombinaciji z maščobnim sistemom (marmorirani steak). Poleg razvoja izdelka je pomemben del blagovne znamke tudi njihov nadrealistični način komuniciranja. S tem so si priborili mesto v Y Combinatorju, enem izmed najprestižnejših podjetniških pospeševalnikov na svetu. Konec leta 2021 pa so prejeli tudi štirimilijonsko investicijo, ki jim je omogočila postavitev izdelka na prodajne police.

 

Pred tem si je Vladimir Mićković izkušnje nabiral kot kreativni direktor v podjetju Flaviar in kot soustanovitelj bistroja Kucha, ki je v kratkem času svojega delovanja pristal na seznamu najboljših evropskih veganskih bistrojev in prejel priznanje vodnika Gault & Millau za top 5 najpopularnejših družabnih prostorov v Ljubljani.

 

Z ustvarjalcem se bomo pogovarjali o njegovih poslovnih izkušnjah, kot je vodenje gostilne, in o njegovi vlogi v poslu na področju rastlinske prehrane. Kakšna je vloga kreativca v startup podjetju ali v interdisciplinarnem timu? Kako sploh razvijamo blagovno znamko? Kako prepričati investitorje? O vsem tem in še čem bomo govorili v živo v Muzeju za arhitekturo in oblikovanje!

 

Oblikovalce in stratege za znamčenje, startupe in podjetja s področja veganske prehrane vabimo, da se prijavijo na individualna svetovanja, ki bodo potekala prek spleta. Število mest je omejeno – prijave so mogoče do zapolnitve mest.

Vladimir Mićković

Vladimir Mićković je trenutno so-ustanovitelj & vodja blagovne znamke slovenskega podjetja Juicy Marbles, ki je prvo na svetu komercializiralo rastlinski steak. Preden se je znašel v poslu rastlinskih zrezkov, je deloval kot strateg za znamčenje, oblikovalec, pisec in ilustrator. Vmes se je podal tudi v gostinstvo, saj je bil eden od ustanoviteljev bistroja Kucha, ki je v svojem kratkem času delovanja pristala na seznamu najboljših evropskih veganskih bistrojev in prejela priznanje Gault & Millau za Top 5 najbolj popularnih družabnih prostorov v Ljubljani. Njegova večkrat nagrajena dela na prodočju blagovnih znamk so pod močnim vplivom komedije, gledališča in umetnosti, ki so od nekdaj njegove strasti. Je tudi med soustanovitelji studia za strateško oblikovanje Ljudje, kjer se predvesem posvečajo projektom s pozitivnim vplivom na družbo.