fbpx

Vili predstavlja: odprti poziv za modne oblikovalce

Vili predstavlja: odprti poziv za modne oblikovalce

Vili Van Style v sodelovanju s Centrom za kreativnost zbira prijave modnih oblikovalcev, ki delujejo na področju oblikovanja oblačil, dodatkov, nakita ali obutve in drugih kreativcev iz področja mode.

Vili Van Style je pilotni projekt in je prvi v Sloveniji. Gre za butično mobilno pop-up trgovino, postavljeno v vozilo. Ni le trgovina, je skupnost, ki stremi k povezovanju mladih iz kreativnega sektorja. Vili predstavlja sklop dogodkov, ki bo zaradi spleta okoliščin 2 meseca potekal digitalno, kasneje pa v živo, v mobilni butični trgovini.

 

Vsak mesec nova tema, novi oblikovalci, nove zgodbe. Cilj je mreženje oblikovalcev v kreativnem sektorju in boljša prepoznavnost na trgu.

 

Na Vili Van Style socialnih omrežjih in Youtube kanalu bomo vsak četrtek v mesecu predstavili novega oblikovalca, njegovo delo, inspiracijo in skozi kamero stopili v njegov kreativni prostor.

 

Kaj ponuja Vili? 

  • Pomoč do boljše prepoznavnosti na slovenskem trgu.
  • Digitalna predstavitev tebe, tvoje blagovne znamke in tvojega prodajnega mesta (april, maj).
  • Youtube premiera – predstavitev kolekcije (april, maj).
  • Vožnja v Vili Van Style mobilni butični trgovini.
  • Objava/najava in kratek opis na IG in FB.
  • Predstavitev je brezplačna.
  • Ustvarjanje mreže oblikovalcev, ker smo skupaj boljši!

 

Pravila igre: 

  • Si modni oblikovalec (oblačila, dodatki, nakit ali obutev) in si na trgu prisoten manj kot 10 let.
  • Se profesionalno ukvarjaš z modnim stilizmon, kostumografijo ali ličenjem in nisi starejši od 35 let.

 

Imena izbranih bodo objavljena: 20. marca in 20. aprila 2021. V primeru, da tokrat ne boš izbran, bodo v ekipi Vili Van Style tvojo prijavo skrbno hranili, z namenom, da te kontaktirajo ob drugi priložnosti.

 

Za dodatne informacije piši na: info@vilivanstyle.com.

 

Projekt je del partnerske mreže Platforme Center za kreativnost. Projekt sofinancira Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija. 

O projektu

  •     Vili je prvi: prva oblika butične mobilne trgovine z oblačili in dodatki v Sloveniji.
  •     Vili potuje: po vnaprej določenem planu bomo z mobilno trgovino potovali po Sloveniji in se vsak drugi konec tedna predstavili v novem/drugem kraju. S tem naslavljamo dva problema; Prvič, trgovino pripeljemo h kupcu. Po letih izkušenj s prodajo slovenske mode slovencem, smo ugotovili, da imamo veliko kupcev izven Ljubljane. S to potezo rešujemo časovno stisko ljudi ter hkrati širimo trg. Drugič, ko širšo publiko ozaveščamo o slovenski modi in ponudbi domačih oblikovalcev s tem podpiramo krožno gospodarstvo in mikro podjetja. *Marec, april in maj bodo digitalni meseci, Vili bo digitalno potoval na zaslone slovenskih računalnikov in mobilnih naprav.
  •     Vili povezuje: Vili ni le mobilna trgovina, je skupnost, ki stremi k povezovanju mladih iz kreativnega sektorja. Tako ponuja možnost predstavitve, ne le aktivnim članom ekipe, ampak tudi drugim mladim ustvarjalcem, ki si svoje produkte želijo ponuditi širši publiki. Poleg prodaje izdelkov slovenskega oblikovanja, bodo v Viliju potekale tudi delavnice in predavanja za izobraževanje mladih kreativcev in naših kupcev. Delavnice bodo različnih tematik, od stylinga, izdelave oblačil in skrbi zase, do predstavitve trajnostnih materialov in vzdrževanja oblačil. Želimo si ustvariti tudi otroški kotiček in s tem aktivno vključiti otroke, ter jih spodbuditi k ustvarjanju.

Nastanek ideje

Ideja je nastala iz potrebe po novih in zanimivih način predstavitve slovenskih blagovnih znamk, doma in v tujini. Projekt podpira spremembe trendov in življenjskega stila ter rešuje problem dostopnosti unikatnih, lokalnih izdelkov in pomanjkanja časa; ponujamo hibrid med fizično in spletno trgovino.

Namen

Namen projekta je spodbujanje lokalnega oblikovanja in lokalnih podjetji, ter kasneje promocija slovenske mode v tujini. Gre za mobilno trgovino, ki bo potovala po celotni Sloveniji, saj želimo modo pripeljati v vse regije in več različnih mest in s tem decentralizirati ponudbo. Hkrati pa si želimo vzpostaviti mrežo oblikovalcev, ki si nesebično medsebojno pomaga, sodeluje in deli svoje kupce.

Cilj

Cilj je razširitev kroga potrošnikov slovenskega oblikovanja in dvig zavesti kupca o podpori lokalnih mikro podjetij, ter posledično gospodarsko rast mikro podjetij. Naš cilj je dolgoročno delovanje projekta Vili Van Style, s katerim bi radi dosegli preboj slovenske mode tudi na tujih trgih – Evropa.

 

Vilijeva želja je postati pop-up z dolgoletno tradicijo, kar je morda v nasprotju s samim konceptom pop-upa, vendar je ravno to tisto, kar nas ločuje od običajnega. Projekt želimo vzpostaviti kot standard kvalitete oblikovanja in inovativnosti. Stremimo k skupnosti, ki se kljub različnemu talentu in panogam obnaša kot eno. V Viliju sodelujemo, si pomagamo, se spoštujemo, skupaj ustvarjamo, se predstavljamo in vedno pustimo odprta vrata novim idejam in novim ustvarjalcem.

RAZPISOVALEC

Zavod TRI-P

ROK ZA PRIJAVE

18. mar in 18. apr 2021