fbpx
Predstavitev

Mila.Vert na Copenhagen Fashion Week

9.-12. avg 2020

Copenhagen

Društvo za oblikovanje SOTO v partnerskem sodelovanju s Centrom za kreativnost pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje s ponosom napoveduje nadaljevanje projekta Made in Slovenija 2020. 

 

Osnovna ideja projekta je povezati najbolj prepoznavne slovenske modne oblikovalce in blagovne znamke s proizvajalci, rokodelci in umetniki z različnih področij kreativnih industrij in predstaviti različne oblikovalske pristope in estetike skozi potujoče prodajne razstave, sejemske predstavitve, PopUp trgovine, kot tudi z začasno blagovno znamko Made in Slovenija. 

 

Pandemija koronavirusa je naše načrte za leto 2020 spremenila, vendar se ne predajamo. Prvo mednarodno predstavitev SOTO napovedujemo v sodelovanju z DS Agency na sejmu trajnostnih in ekoloških modnih znamk Revolver na tednu mode v Københavnu, ki se bo zgodil v živo med 9. in 12. avgustom. 

 

Slovenijo in Društvo Soto bo predstavljala trajnostna, ekološka in etična modna znamka Mila.Vert, ki jo odlikujejo brezčasni, minimalistični in elegantni dizajni. Posebno pozornost posveča premišljenim detajlom, zaradi katerih so njihovi kosi vedno v koraku s časom. Kolekcijo, ki jo bo Mila.Vert predstavila na modnem sejmu Revolver, sestavljajo poletne pletenine iz ekološkega bombaža najvišje kakovosti, lahkotne obleke iz tencela, mehki in udobni kosi za prosti čas in brezčasni, a še vedno elegantni kosi iz ekološkega bombaža, s katerimi je mogoče na preprost način ustvariti izbran nabor oblačil, ki ne smejo manjkati v nobeni garderobi. Cvetlični vzorec, ki se pojavi na nekaj ključnih kosih, je posebej za to znamko z odtiskovanjem pravih rož, ki rastejo v njenem lokalnem okolju, ustvarila slovenska oblikovalka Vita Ivičič. Še enega od vrhuncev kolekcije predstavlja vodoodporen, vsestransko uporaben plašč iz ekološkega bombaža.

 

»Pri Mila.Vert se trudimo izdelovati kose, ki jih bodo ljudje radi nosili, obenem pa kar se le da zmanjšati negativne učinke, ki jih modna industrija predstavlja za okolje in ljudi, ki so udeleženi v proizvodnji oblačil. Naša oblačila so brezčasna z namenom, da je njihova življenjska doba čim daljša. Čeprav ustvarjamo kvalitetne klasične kose, te odlikujejo premišljeni detajli, zaradi katerih so oblačila lepa in obenem moderna,« pravi ustanoviteljica znamke in oblikovalka Tina Logar Bauchmüller.

 

O oblikovalki  

Znamko je ustanovila Tina Logar Bauchmüller, ki si je vedno želela ustvarjati oblačila, ki bi predstavljala najljubše kose njene garderobe. Že od otroštva naprej je s pomočjo svoje babice, ki je bila krojačica, in lokalnih šivilj uresničevala svoje oblikovalske zamisli. Tina je še posebej naklonjena preprostim, klasičnim dizajnom, ki gredo redko iz mode, veliko truda pa posveča podrobnostim, kot so prefinjen vratni izrez, poseben odtenek blaga ali preprosto občutek, ki ga na koži ustvari določena tkanina. Rada sodeluje z izkušenimi šiviljami in krojačicami, dodatni vir navdiha pa ji predstavljajo nadarjeni in kreativni blogerji, fotografi, tržniki in drugi modni navdušenci. Verjame, da ena sama oseba lahko pripomore k spremembi, zares velike in pomembne reči pa se zgodijo, ko se zanje zavzame skupina posameznikov, ki so profesionalci vsak na svojem področju.

 

Mila.Vert je kombinacija Tininega navdušenja nad oblikovanjem oblačil in njenih vrednot, ki predstavljajo tisto pravo bistvo modne znamke.

 

O znamki

Mila.Vert je slovenska modna znamka, v Sloveniji pa svoja oblačila tudi proizvajajo. Pri tem znamka sodeluje z dvema šiviljskima podjetjema, pletilnim studiem ter izdelovalko modnih dodatkov. Transparentna dobavna veriga, ki zagotavlja najvišje možne etične in kakovostne standarde, je le ena od prednosti lokalne proizvodnje oblačil s tradicionalnimi tehnikami. Vsi izdelki so izdelani izključno po naročilu, kar omogoča odgovorno in trajnostno porabo materiala in energije, prepreči pa tudi, da bi prišlo do nastanka zaloge neprodanih izdelkov.

 

Podjetje ponuja tudi novost, ki so jo ozaveščeni potrošniki sprejeli z velikim navdušenjem. Oblačila, naročena v njihovi spletni trgovini, lahko namreč brez dodatnega plačila po merah izdela za vsakega kupca posebej. Na ta način so izdelki Mila.Vert kupcem zares izdelani po meri, zmanjša pa se tudi število vračil.

 

Mila.Vert uporablja izključno materiale, ki so okolju prijazni – ekološki bombaž, tencel, pa tudi tkanine iz bambusa in konoplje. Njihova kolekcija dodatkov, torbic in pasov v imitaciji semiša je izdelana iz recikliranega odpadnega poliestra. Ker so prav vsi izdelki znamke narejeni iz materialov, ki niso živalskega izvora, je Mila.Vert prejela tudi uradni PETA certifikat, ki zagotavlja, da so njihovi izdelki živalim prijazni.

 

Znamka je uspešno odpravila tudi težavo, ki jo pri pakiranju in odpošiljanju izdelkov predstavlja plastična embalaža za enkratno uporabo – namesto plastike namreč uporabljajo vrečke, ki jih izdelajo iz ostanka svojih ekoloških tkanin.

 

Več informacij o modni znamki Mila.Vert je na voljo na spletni strani www.milavert.com.

 

O projektu

Naziv Made in Slovenija sprevrača utečeno označevanje blagovne znamke v modni industriji, kjer je ime blagovne znamke na prvem mestu in geografska lokacija proizvodnje na drugem mestu. V zahodni modi je prekinjena povezava oblikovalca s procesom izdelovanja oblačil. Posledice so zaničevanje proizvodnje izdelkov, izginjanje tradicionalnih znanj, propadanje lokalnih tekstilnih tehnik in izročil, nečloveški in neekološki pogoji dela in proizvodnje. Slovenski oblikovalci imajo na najbolj pereče vprašanje modne industrije – »Kdo je naredil vaše obleke?« – jasen odgovor: »Naše obleke smo naredili sami v sodelovanju s slovenskimi podjetji, rokodelci, izdelovalci.« Zato tudi konceptualna zamenjava v znamčenju projekta in v njem nastalih proizvodov. Made in Slovenija postane blagovna znamka, oblikovalec pa kraj proizvodnje izdelka, kar sprevrača logiko sedanjega modnega znamčenja. 

 

Vse edicije projekta Made in Slovenija upoštevajo načela trajnostnega in ekološkega oblikovanja. Vračajo se k ročnemu delu, spodbujajo povezave med lokalnim gospodarstvom, domačo obrtjo in sodobnim oblikovanjem. Vsi izdelki so maloserijski. V njih so izražene kulturna tradicija, bogata dediščina slovenske tekstilne zgodovine in oblikovalska domišljija. Projekt je del partnerske mreže Platforme Center za kreativnost. Projekt sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija. 

 

O SOTO 

Društvo za sodobno slovensko oblikovanje tekstilij in oblačil svojo prepoznavnost gradi na večdisciplinarnem raziskovanju, produkciji, promociji, izobraževanju in osveščanju slovenskega in mednarodnega prostora z oblačilnimi in umetniško tekstilnimi praksami v Sloveniji. SOTO je dobitnik slovenske nagrade za modno in vizualno ustvarjalnost TREND 2005 za razstavo Kaj ostrega?, nagrade K&O 2010 na festivalu Design Assembly v avstrijskem Gradcu, za kolekcijo leta blagovne znamke Farandula in nagrade Elle Style Award 2016 za prvo edicijo razstave Made in Slovenija v Ljubljani, Pragi in na Dunaju. Društvo za oblikovanje Soto je med pandemijo koronavirusa aktivno sodelovalo v akciji Mask_Sign dobrodelnega in brezplačnega šivanja pralnih bombažnih mask za slovenske ustanove in posameznike.

 

Za vprašanja kontaktirajte: 

Sanja Grcić, predsednica SOTO
tel.: 041 288 782
e-pošta: sanja.soto@gmail.com / sotosociety@gmail.com 

Vse edicije projekta Made in Slovenija upoštevajo načela trajnostnega in ekološkega oblikovanja. Vračajo se k ročnemu delu, spodbujajo povezave med lokalnim gospodarstvom, domačo obrtjo in sodobnim oblikovanjem. Vsi izdelki so maloserijski. V njih so izražene kulturna tradicija, bogata dediščina slovenske tekstilne zgodovine in oblikovalska domišljija. Projekt je del partnerske mreže Platforme Center za kreativnost. Projekt sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija.

Program Partnerske mreže