Beletrina: Prihodnost založništva
31. maj–3. jun 2021
| 10:00
Na spletu
BRALEC IN KUPEC: 31. maj, 10:00
NOVI PRISTOPI: 1. jun, 10:00
SOUSTVARJALCI–AVTORJI: 2. jun, 10:00
SPLETNA DOSTOPNOST: 3. jun, 10:00
Prijava
Še niste registrirani? Vpišite seZa prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.

Beletrina vas v sodelovanju s Centrom za kreativnost, pri Muzeju za arhitekturo in oblikovanje, med 31. majem in 3. junijem vabi na spletno izobraževanje Prihodnost založništva, namenjeno seznanitvi sektorja založništva, KKS in širše javnosti z izzivi nove Covid realnosti in iskanju priložnosti v inovativnih digitalnih marketinških rešitvah.
Udeleženci se bodo na predavanjih in delavnicah preko zooma seznanili s posledicami Covida-19 na bralca, trendi v digitalnem in vsebinskem marketingu, znamčenju avtorjev, smermi založništva 3.0 – digitalizacijo procesov in digitalizacijo vsebin, optimizirano produkcijo tiskanih knjig, novimi trendi v digitalnem založništvu, modro prihodnostjo (tehnologija + ekologija), estetiki vsakdana in ustvarjalnosti v digitalnih kulturnih in kreativnih industrijah in s primeri dobre prakse na področju promocije in uspešnimi poslovnimi modeli v umetnostih.
Z nami bodo: Ana Berlin, Miha Kovač, Seid Serdarević, Petra Slanič, Ruediger Wischenbart, Michaela Fleischhacker, Nicola Richter, Jesús Badenes, Gerd Robertz, Noah Charney, Kamenko Kesar, Maša Malovrh, Andrej Krajnc in Cristina Mussinelli.
Dogodke bo povezovala Ksenija Horvat.
Projekt Prihodnost založništva je del partnerske mreže Platforme Center za kreativnost. Projekt sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija.
BRALEC IN KUPEC
10:00–10:45: nagovor Centra za kreativnost,
nagovor Beletrine, PREDAVANJE: Ana Berlin
10.45–11:00: odmor za kavo
11:00–11:45: PREDSTAVITEV PRIMEROV DOBRIH PRAKS: Miha Kovač in Seid Serdarević,
moderatorka: Petra Slanič
NOVI PRISTOPI
10:00–10:45: PREDAVANJE – Ruediger Wischenbart
10:46–11:00: odmor za kavo
11:00–11:45: PREDSTAVITEV PRIMEROV DOBRIH PRAKS
Ruediger Wischenbart, Michaela Fleischhacker, Nicola Richter, Jesús Badenes, Gerd Robertz
USTVARJALCI – AVTORJI
10:00–11:00: OKROGLA MIZA
Noah Charney in Kamenko Kesar, moderator: Miha Kovač
10:46–11:00: odmor za kavo
11:00–11:45: PREDSTAVITEV PRIMEROV DOBRIH PRAKS – Petra Slanič
SPLETNA DOSTOPNOST
10:00–10:45: PREDAVANJE – Maša Malovrh
10:46–11:00: odmor za kavo
11:00–11:45: PREDSTAVITEV PRIMEROV DOBRIH PRAKS
Maša Malovrh, Andrej Krajnc, Cristina Mussinelli
Ana Berlin
je ustanoviteljica PR agencije a b c s sedežem na Dunaju. Specializirana je za naročnike in projekte iz arhitekture, umetnosti, oblikovanja, literature in ustvarjalnih industrij. Pred kratkim je izdala knjigo Kiss the Messenger - Communication for Creatives (Pool Publishing). Uvedla nas bo v pojme, kot so vizija, cilji, identiteta, strategije, metode, predstavila splet komunikacijskih kampanj na primeru nekaj uspešnih projektov, predstavila vizualizacijski kontekst na primeru fizičnih in digitalnih publikacij. Dotaknila se bo področij družbenih kanalov in digitalnega sveta, ki je vedno bolj pomemben tudi za založnike in druge predstavnike KKS.
Miha Kovač
je bil dolgoletni urednik tednika Mladina, založb DZS in Mladinska knjiga, danes pa je redni profesor s področja bibliotekarstva na Filozofski fakulteti v Ljubljani. Seid Serdarević je direktor založbe Fraktura, ki se je pred nekaj leti popolnoma digitalizirala. Digitalna transformacija, ki se je osredotočila na e-prodajo, je razlog za izjemno rast prodaje na spletu, ki predstavlja na letni ravni že 20 odstotkov. S Petro Slanič se bodo iz trenutnega založniškega okolja, ki se je v zadnjih dveh letih v svetu precej spremenilo, dotaknili praks, ki so se med pandemijo izkazale za glasnike založniške prihodnosti, preselili pa se bodo v okolje digitalne transformacije in konkretnih aktivnosti, ki se jih založniki morajo lotiti, če želijo ostati del založniške prihodnosti.
Ruediger Wischenbart
je eden največjih poznavalcev sodobnega založništva v svetu. Zaradi sodelovanja s številnimi založbami, založniki, združenji in posamezniki s področja založništva in spremljanja statistik s področja prodaje, prevajanj in drugih tem s področja knjižnega trga, ima tudi pregled nad spremembami, ki se v svetu zaradi pandemije dogajajo. Ruediger se ukvarja s svetovanjem na področju mednarodnih knjižnih in založniških trgov, z analizami trgov, trženjem, razvojnimi strategijami itn. Številni primeri dobre prakse z vsega sveta, ki jih bo predstavil v predavanju, govorijo o radikalnih spremembah, ki se dogajajo na tem področju.
Petra Slanič
je komunikologinja z dvema desetletjema bogatih izkušenj v marketingu in odnosih z javnostmi. V zadnjem desetletju se ukvarja z vsebinskim in digitalnim marketingom, pohvali se lahko z vodenjem marketinških aktivnosti spletne knjigarne Beletrina, ki je pod njenim vodstvom v letu 2020 povečala promet za več kot 600 % v primerjavi z letom prej. Za Studio Moderna je vodila spletno komuniciranje projekta Dormeo spalec 2019, katerega cilj je bil pridobiti čim več kontaktov/prijav (lead generation kampanja). V projektu so zbrali več kot 15.000 prijav, kar je trikrat več, kot je bil zastavljeni cilj. Predstavila bo primere dobrih praks v digitalnih kanalih in se dotaknila različnih področij digitalne transformacije, ki zadeva predstavnike KKS.
Maša Malovrh
je strokovnjakinja za spletno dostopnost, ki postaja vedno bolj aktualna tema za vse, ki se kakorkoli ukvarjamo s podajanjem vsebin na spletu. Splet nam vsem omogoča dostop do ključnih informacij ter več možnosti za komunikacijo in aktivno družbeno življenje. Številne z dostopnostjo povezane ovire pri tiskanih, avdio in video medijih je mogoče preseči prav z uporabo spleta. Vendar le ob pogoju, da so spletna mesta narejena z mislijo na dostopnost vsebin za čim širši krog uporabnikov.