fbpx

Kaj želite poiskati?

Beletrina

Zavod za založniško dejavnost

Beletrina deluje 23 let (prej Študentska založba) in je ena vodilnih slovenskih literarnih založb in kulturnih organizacij v Sloveniji. Njihove knjige letno dosežejo več kot 400.000 bralcev, spletno mesto www.beletrina.si pa več kot 150.000 obiskovalcev. Ob visokokakovostni knjižni produkciji posvečajo posebno pozornost promociji avtorjev in prevajalcev ter dvigovanju bralne kulture v Sloveniji in v mednarodnem prostoru. So eden vodilnih generatorjev kulturnega življenja v Sloveniji, hkrati pa z inovativnimi praksami ves čas stremijo k preseganju meja KKS in se povezujemo z akterji s področja kulture, novih tehnologij, turizma, infrastrukture, sociale in šolstva. Beletrina je tudi močan politični generator na področju (digitalnega) založništva na nacionalni ravni, ki zastopa interese izdajateljev, avtorjev in prevajalcev na eni ter bralcev in uporabnikov na drugi strani. Organizirajo več kot 250 dogodkov letno po Sloveniji z gostovanji slovenskih in tujih avtorjev, pri tem pa so razvili mrežo kulturnih inštitucij, s katerimi partnersko sodelujemo (mdr. 58 splošnih knjižnic, več kot 100 aktivnih založb, Cankarjev dom, Slovenska matica, Vodnikova domačija, SNG Drama, ZRC SAZU, FF UL, ZRS Koper, SAZU, DSP itn.).

Projekt Prihodnost založništva je namenjen seznanitvi sektorja založništva, KKS in širše javnostmi z izzivi nove Covid-realnosti in iskanju priložnosti v inovativnih digitalnih marketinških rešitvah. Na predavanjih in delavnicah v Mariboru, Novem mestu, Kopru in Ljubljani se bodo udeleženci seznanili s posledicami Covida 19 na bralca, trendi v digitalnem in vsebinskem marketingu, znamčenju avtorjev, smermi založništva 3.0 — digitalizacijo procesov in digitalizacijo vsebin, optimizirano produkcijo tiskanih knjig, novimi trendi v digitalnem založništvu, modro prihodnostjo (tehnologija + ekologija), estetiki vsakdana in ustvarjalnosti v digitalnih kulturnih in kreativnih industrijah in s primeri dobre prakse na področju promocije in uspešnimi poslovnimi modeli v umetnostih.