E-DELAVNICA
Digitalizacija prodaje
14. jan 2021
| 14:00
Na spletu
#1 V teoriji: 14:00-15:00
#2 V praksi: 15:30-16:30
prijavi se
Prijava
Še niste registrirani? Vpišite seZa prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.
V preteklem letu se je še izraziteje pokazala potreba podjetij po digitalni strategiji in vzpostavljanju digitalnih kanalov za prodajo produktov in storitev. Zato v Kreativnem pospeševalniku začenjamo novo sezono izobraževalnih delavnic na temo digitalizacije prodaje.
Katja Hrovatin iz podjetja Optiweb, ki svojim strankam nudi celostne digitalne rešitve in je med drugim tudi uradni Google partner, bo predstavila prodajne kanale, kjer lahko kreativna podjetja začnejo s spletno prodajo. To so lahko kanali, kjer kreativci svoje produkte objavijo in jih na ta način prodajajo, ali pa gre za kanale, kjer na zelo preprost in učinkovit način postavijo lastno spletno trgovino. Ker pa je dandanes možnosti za digitalno prodajo več in ker niso vse primerne za vsa podjetja, je potrebno ob vzpostavitvi digitalnih kanalov določiti tudi prodajni lijak in ciljne skupine.
V drugem delu delavnice se bomo od teorije preselili k praksi in za lažjo predstavo izdelali prodajni lijak konkretnega podjetja. V kolikor želite, da na delavnici poglobljeno obravnavamo vaše podjetje in izdelamo vaš prodajni lijak, nam to sporočite na: urska.krivograd@mao.si s pripisom, za katero podjetje gre.
Na delavnici, ki bo 14. januarja 2021 potekala na spletu, bomo v dveh sklopih obravnavali:
#1 V teoriji: predstavitev osnovnih prodajnih kanalov in platform za začetek spletne prodaje (Shopify, Amazon, Etsy, Facebook, Instagram) ter predstavitev prodajnega lijaka in ciljnih skupin
- Zakaj so ciljne skupine tako pomembne?
- Prepoznavnost blagovne znamke
- Strategija
- Implementacija
- Mesečni retainer
#2 V praksi: primeri ciljne skupine in prodajnega lijaka podjetja
- Izdelava ciljne skupine
- Izdelava prodajnega lijaka
Na delavnico se je potrebno prijavit s klikom na zgornji gumb ‘prijavi se’, za kar se morate predhodno registrirat na spletni strani.
Četrtek, 14. januar 2020
#1 V teoriji:
predstavitev osnovnih prodajnih kanalov in platform za začetek spletne prodaje ter predstavitev prodajnega lijaka in ciljnih skupin
Odmor
#2 V praksi:
primeri ciljne skupine in prodajnega lijaka podjetja
Katja Hrovatin (Optiweb)
Digitalno za nas ni le ena od modnih muh. Je naš edini pogled na svet; digitalno dihamo, vidimo, čutimo. Splet je naše igrišče, zato si drznemo sanjati novo in graditi drugačno, hkrati pa med neštetimi trendi spletnega prostora izluščimo najboljše in najpomembnejše rešitve, ki bodo vašemu podjetju pisane na kožo. Vse digitalne storitve združujemo pod eno streho, zato ustvarjamo celostne strategije in gradimo identitete, ki vašo znamko povzdignejo na višji nivo. Pripravimo vam strategijo na različnih spletnih kanalih, ki drug drugega dopolnjujejo in tako učinek spletnega oglaševanja še potencirajo.