E-DELAVNICA
Design Strategy: vpeljevanje kreativnosti v poslovne procese
17. nov 2020
| 14:00
Na spletu
Sklop 1: 14:00-15:00
Sklop 2: 15:30-16:30
Prijava
Še niste registrirani? Vpišite seZa prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.
V novembru se bomo v sklopu Kreativnega pospeševalnika dotaknili teme Design strategije: vpeljevanje kreativnosti v poslovne procese. Predavatelj Mito Mihelič, ki je vodja oddelka za oblikovanje strategij pri podjetju Maschinenraum (Viessmann Group) v Berlinu, nas bo v dveh sklopih predavanj popeljal od osnov design thinkinga do kompleksnejših konkretnih primerov uporabe v praksi.
E-delavnico bomo izvedli na spletu v dveh delih, s krajšim odmorom:
- Prvi segment predavanja je namenjen oblikovalcem in ostalim ustvarjalcem v kreativnih industrijah, ki si želijo pridobiti znanje na področju Design Thinkinga in razširiti zavedanje o vlogi in potencialu kreativnih poklicev v panogah, ki doslej niso veljale za primarne (t.i. B2B okolje). Z deljenjem osebne izkušnje oblikovalca, ki deluje v poslovnem okolju, bomo predstavili glavne prednosti kreativnega mišljenja in opolnomočenja zaposlenih s tehnikami za hitrejše doseganje uporabniku prijaznih rešitev.
- V drugem segmentu, temelječem na izmenjavi konkretnih izzivov, bomo obravnavali raziskovanje uporabniške izkušnje ter umestili njeno relevantnost in nadgradnjo v širši kontekst inoviranja poslovnih modelov (t.i. innovation management). Ukvarjali se bomo z načrtovanjem in orodij hitrega validiranja rešitev, načrtovanjem kreativnih delavnic in prevajanjem njihovih rešitev v daljnoročno implementacijo.
Prijave sprejemamo tukaj.
Obenem odpiramo tudi prijave na individualna svetovanja z Mitom Miheličem. Več
Torek, 17. november 2020
#1 Design Thinking in glavne prednosti kreativnega mišljenja
Prvi segment predavanja je namenjen oblikovalcem in ostalim ustvarjalcem v kreativnih industrijah, ki si želijo pridobiti znanje na področju Design Thinkinga in razširiti zavedanje o vlogi in potencialu kreativnih poklicev v panogah, ki doslej niso veljale za primarne (t.i. B2B okolje). Z deljenjem osebne izkušnje oblikovalca, ki deluje v poslovnem okolju, bomo predstavili glavne prednosti kreativnega mišljenja in opolnomočenja zaposlenih s tehnikami za hitrejše doseganje uporabniku prijaznih rešitev.
Odmor
#2 Innovation management in raziskovanje uporabniške izkušnje
V drugem segmentu, temelječem na izmenjavi konkretnih izzivov, bomo obravnavali raziskovanje uporabniške izkušnje ter umestili njihovo relevantnost in nadgradnjo v širši kontekst inoviranja poslovnih modelov (t.i. innovation management). Ukvarjali se bomo z načrtovanjem in orodij hitrega validiranja rešitev, načrtovanjem kreativnih delavnic in prevajanjem njihovih rešitev v daljnoročno implementacijo.
Mito Mihelič
Mito Mihelič je diplomiral iz vizualnih komunikacij na Akademiji za likovno umetnost v Ljubljani in se dodatno izobraževal na Hasso Plattner inštitutu - School of Design Thinking v Nemčiji ter Univerzi v Tokiu na Japonskem. Je vodja oddelka za oblikovanje strategij (strategy design) pri podjetju Maschinenraum (Viessmann Group) v Berlinu, ki združuje mala in srednja nemška podjetja ter oblikuje iniciative za njihovo sodelovanje. Prav tako je pri Viessmannu, vodilnemu proizvajalcu ogrevalne in hladilne tehnike za gospodinjstva in nerezidenčne objekte na mednarodnem trgu, odgovoren za vpeljavo Design Thinkinga in sorodnih metodologij, ki v ospredje postavljajo uporabnika in ostale deležnike v procesu razvoja in uporabe produktov in storitev. Deluje tudi kot predavatelj na Hasso-Plattner Institute Academy v Postdamu, ter je gostujoči profesor na univerzi Anhalt University of Applied Sciences – Bauhaus campus v Dessau.