ODPRTI POZIV
Kreativni pogon – IZZIV 1: Rešitve za digitalno aplikacijo
22. avg–22. sep 2019
Prijava
Še niste registrirani? Vpišite seZa prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.
V sklopu projekta Kreativni pogon, ki ga v sodelovanu pripravljata Center za kreativne industrije (CKI) Maribor in Platforma Center za kreativnost (CzK), podjetje MIKROPIS HOLDING d.o.o. Žalec vabi k sodelovanju kreativce na področju razvoja rešitev za digitalno aplikacijo za spodbujanje preventivnih oblik zdravljenja s storitvijo 24alife.
Potrebna znanja so: oblikovanje, priprava scenarijev za aplikacije, razvoj uporabniških izkušenj in digitalnih rešitev, mednarodni tržni in komunikacijski pristopi, poznavanje razvoja digitalnih aplikacij.
Postopek prijave za sodelovanje s podjetjem Mikropis Holding:
- prijavite se v bazo kreativcev na spletni strani www.czk.si s svojo kratko biografijo in referencami
- z urejenim uporabniškim profilom kreativca se prijavite na dogodek
O podjetju in dejavnosti
Storitev 24alife je programska rešitev s področja preventive in zdravega načina življenja, kjer podjetje Mikropis strateško sodeluje z vrhunskimi zdravniki s klinike Mayo. Programske rešitve in strokovno znanje s področja medicine, psihologije, prehrane in zdravja na delovnem mestu so združili v digitalni storitvi na pametnih telefonih, ki človeku poda nasvete za izboljšanje kakovosti življenja v obliki kratkih video vsebin in informacij. V aplikaciji se združujejo vsebine s področij medicine, psihologije, športa in prehrane. Ciljna skupina aplikacije so predvsem podjetja, ki s tem omogočajo posameznikom, da preventivno poskrbijo za svoje zdravje. S tem podjetja lahko povečajo motiviranost ljudi in zmanjšujejo bolniške odsotnosti. Cilj je ustvariti pomemben premik na področju zdravstvene preventive. Z aplikacijo pa poleg slovenskega trga ciljajo na partnerje in uporabnike s trgov Indije, Kitajske, ZDA idr.
Eden od izzivov v Sloveniji je tudi oblikovanje nove storitve, ki bi povezala medicinske ustanove z zdravilišči. Velik potencial predstavljajo obiskovalci iz tujine, ki potrebujejo pripravo na operacijo ali izvedbo operacije. To je poslovna priložnost tako za zdravstvene ustanove v Sloveniji, kot za zdravilišča, ki bi lahko ponudila celostno storitev.