Kaj želite poiskati?

Spletni seminar

Občinstvo v ospredju – 1. del

18. jun 2020

| 10:00

Na spletu

Prijava do: 17. jun 2020, do 17:00

Čemu spletni seminar o razvoju občinstev?
Spletni seminar je zasnovan z namenom spodbuditi premislek o tem, kako naj se muzeji in druge organizacije s področja umetnosti in kulture začnejo znova povezovati z javnostjo in si ustvarijo lojalno in angažirano občinstvo za prihodnost. V obdobju ponovnega odpiranja institucij vam bo pomagal razmisliti o vlogi, ki jo želi vaša organizacija imeti v družbi. Julie Aldridge bo z udeleženci delila dognanja organizacij, s katerimi sodeluje ali je v stiku v Veliki Britaniji in na mednarodni ravni: kaj bi bilo treba spremeniti, da bomo bolje izpolnili pričakovanja obiskovalcev, premagali strahove in spodbudili ljudi, da se vključijo v novo resničnost?

 

Če ste razmišljali o naslednjih izzivih, potem je ta spletni seminar za vas:
  • Kaj naj storimo, če obiskovalci ne drvijo nazaj, ko smo ponovno odprli svoja vrata?
  • Na spletu smo brezplačno ponudili veliko vsebine. Kako spodbuditi ljudi, da zdaj plačajo za bolj poglobljeno izkušnjo v živo? Kako lahko (nad)gradimo svojo digitalno strategijo?
  • Kako bi lahko spremenili odnos z javnostjo, da bi pridobili nazaj prejšnje obiskovalce?
  • Verjetno bomo izgubili velik del prejšnjega občinstva (npr. turiste, šole itd.). Kako lahko pritegnemo nova občinstva?
  • Kaj bi ljudje potrebovali od nas, da vzpostavijo zaupanje in jih uspemo prepričati, da nas ponovno obiščejo ali se vključijo v naše aktivnosti?
  • Katera publika bi se najverjetneje vrnila najprej in kako priti do njih?

 

Kaj bom pridobil?
  • Brezplačna orodja, koncepte in praktične nasvete za oblikovanje strategije razvoja občinstev.
  • Dognanja muzejev in drugih ustvarjalnih organizacij v mednarodnem prostoru. Kaj druge organizacije preizkušajo v tem trenutku, da bi ponovno pridobile obiskovalce?
  • Dognanja o tem, kako javnost razmišlja, čuti in deluje.
  • Nasvete, kako lahko vaša organizacija ta dognanja uporabi, da postane bolj pomembna za ljudi.
  • Priložnost za izmenjavo idej, izzivov in priložnosti z drugimi udeleženci.

 

Komu je spletni seminar namenjen?
  • Za vodje in druge vodilne kadre, ki delajo v muzejih in drugih kulturnih organizacijah vseh vrst in velikosti.
  • Za tiste, ki so v organizaciji odgovorni za odnose z javnostmi in so pooblaščeni za načrtovanje in izvajanje sprememb.
  • Za tiste, ki želijo odkriti nove priložnosti in so pripravljeni na novo premisliti odnos, ki ga ima njihova organizacija do občinstva ali obiskovalcev.

 

In za koga ta spletni seminar ni primeren?
  • Čeprav bo globlji odnos z občinstvom in obiskovalci na koncu dejansko prispeval k bolj trajnostnim organizacijam, pa ta spletni seminar ni namenjen tistim, ki v tem trenutku iščejo predvsem takojšnje in hitre rešitve za neposredne finančne pritiske.
  • Za tiste, ki NE morejo vplivati na strategijo razvoja občinstev v svoji organizaciji.
  • Za tiste, ki si želijo, da bi jih časovni stroj vrnil v leto 2019. Ne moremo namreč pričakovati, da se bodo stvari vrnile nazaj v »normalno stanje«; nujne bodo spremembe.

NE SPREGLEJTE NADALJEVALNEGA SPLETNEGA SEMINARJA:

Občinstvo v ospredju – Ključni dejavniki razvoja vključujoče organizacije, usmerjene v občinstvo

Torek, 7. jul 2020, ob 10:00

 

Seminar je del serije strokovnih usposabljanj “Onkraj kulturnega modela” (OKM), ki jo Motovila v sodelovanju s partnerji in mednarodnimi strokovnjaki izvaja od leta 2018, tokrat v sodelovanju s Centrom za kreativnost. Slovenskim predstavnikom kulturnega in ustvarjalnih sektorjev OKM ponuja priložnost, da svoj način delovanja preverijo in prilagodijo za doseganje trajn(ostn)ih učinkov v prihodnosti. Celoten program preverite tukaj.

 

Dogodki bodo potekali v angleškem jeziku brez tolmačenja

 

Serija usposabljanj zavoda Motovila je organizirana kot del dejavnosti Partnerske mreže Platforme Center za kreativnost. Projekt sofinancirata Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj in Republika Slovenija.

 

Julie Aldridge

je strokovnjakinja in svetovalka za poslovno načrtovanje, trženjsko strategijo in organizacijski razvoj. Sodeluje s številnimi in raznolikimi organizacijami s področja umetnosti, kulturne dediščine in kulturnega sektorja. Ponuja nasvete in orodja za preizkušanje idej v procesu inoviranja poslovnega modela in novih načinov ustvarjanja vrednosti. Več kot desetletje je bila izvršna direktorica angleškega združenja za trženje v umetnosti, kulturi in na področju kulture dediščine (AMA – Arts Marketing Association).

Program partnerske mreže