fbpx

Kaj želite poiskati?

E-delavnica

Pripravi svoj vsebinski koledar

18. jan 2022

| 14:00

Na spletu

prijavi se

Za prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.

Kreativni pospeševalnik je sklop izobraževanj o podjetniških in specializiranih kreativnih vsebinah, namenjenih različnim ciljnim skupinam kreativnega ekosistema in razvoju kreativnih podjetij v različnih razvojnih fazah. Letošnje leto začenjamo z načrtovanjem spletnih vsebin, delavnico, ki jo bo vodila Anamarija Rok.

 

Vsebina predstavlja enega izmed najpomembnejših koščkov sestavljanke pri grajenju uspešnega podjetja oz. osebne znamke, ne glede na »online« ali »offline« poslovanje. Potencialne stranke večino informacij najdejo prav na spletu in si s telefonom na dosegu roke hitreje kot kadarkoli prej o vaši znamki ustvarijo predstavo, ki vpliva na celoten prodajni proces.

 

Kljub temu pa vsebina še vedno predstavlja enega izmed večjih trnjev v peti podjetnikov. Ne vemo, kje začeti, za pripravo vsebine nam zmanjka časa, nismo konsistentni in k vsebini ne pristopimo strateško. V januarski delavnici se bomo zato posvetili pripravi vsebinskega koledarja korak za korakom, da bo ta podpiral vaše cilje za leto 2022 in pritegnil pozornost vaših idealnih strank.

 

#1 TEORETIČNI DEL

  • 7 strateških vprašanj, ki si jih moraš zastaviti na začetku
  • 4 razlogi, zakaj vsebina ne dosega rezultatov
  • Kakšne vsebine si tvoje idealne stranke zares želijo?
  • Kaj so vsebinski stebri in zakaj jih potrebuješ?
  • Kako najti ravnovesje med promocijo in vrednostjo?
  • Kako narediti hiter in učinkovit »brainstorming session«?

 

#2 PRAKTIČNI DEL

  • Priprava vsebinskega koledarja korak za korakom
  • 5 enostavnih formul za pisanje dobre vsebine

 

Delavnica bo potekala na spletu, Zoom povezavo boste prejeli nekaj dni pred delavnico. Na delavnico se je potrebno prijaviti na naši spletni strani s klikom na gumb ‘prijavi se’. Prav tako je možna prijava na individualna svetovanja z Anamarijo Rok, ki bodo potekala v petek, 21. januarja 2022, med 10. in 12. uro. Več o svetovanjih tukaj.

Anamarija Rok

Anamarija Rok je vsebinska strateginja, ki je svojo pot začela kot grafična oblikovalka, nato pa hitro odkrila svojo žilico za vsebinski marketing, s katerim se ukvarja že več kot 10 let. V preteklosti je v Sloveniji sodelovala z večjimi podjetji, kot so ABC Accelerator, Toyota, Isostar, Kragelj, Hausbau, EnaA, nato pa je prevladala ljubezen do potovanj in s tem spodbudila selitev celotnega poslovanja na splet. Življenje digitalne nomadke ji je popolnoma spremenilo pogled na svet in odprlo mnogo vrat, zato se zadnja leta posveča predvsem mentoriranju samostojnih podjetnikov iz celega sveta, ki bi želeli tudi sami preseliti svoj posel na splet in si zagotoviti pasivni prihodek s pomočjo vsebinskega marketinga. Zato, da njeni učenci in stranke dobijo čim bolj relevantne, aktualne in efektivne informacije se redno izobražuje pri najbolj uspešnih podjetnicah, med drugim tudi pri Marie Forleo, Amy Porterfield, Jenni Kutcher, Steph Tylor in Melyssi Griffin.