prijavi se
Prijava
Še niste registrirani? Vpišite seZa prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.
Kickstarter je znana platforma za množično zbiranje finančnih sredstev, preko katere lahko tudi kreativci iz celega sveta zbirajo sredstva za zagon svoje ideje, izdelke ali podjetja. Projekti z različnih področij kreativnega in kulturnega sektorja, ki so na platformi dejansko med najuspešnejšimi, so lahko majhni in lokalni ali zelo ambiciozni ter globalni. Možnost zbiranja sredstev na Kickstarterju je poleg financiranja projekta odličen način za preverjanje izdelka na trgu, hitrega grajenja prepoznavnosti po vsem svetu in zbiranja kontaktov za nadaljnje projekte.
Na Kickstarterju lahko sicer zasledimo ogromno kampanj, vendar pa le redke dosežejo svoj cilj in uspejo izdelke pripeljati tudi do podpornikov. Kako torej celovito pripraviti in voditi uspešno »crowdfunding« kampanjo?
Na delavnici se bomo sprehodili skozi vse faze priprave na »crowdfunding« kampanjo, njeno vodenje in aktivnosti, ki sledijo po uspešno zaključeni kampanji. Podrobneje si bomo ogledali:
- grajenje skupnosti potencialnih podpornikov v fazi pred lansiranjem,
- tips & tricks priprave učinkovitih marketinških materialov (video, fotografije, tekst, spletne strani, Kickstarterjeva projektna stran),
- finančne projekcije kampanje,
- davke in pravne oblike, ki se nanašajo na crowdfunding kampanje,
- produkte in nagrade, primerne za crowdfunding,
- uspešne primere iz prakse,
- lansiranje Kickstarter kampanje,
- promocijo in vodenje kampanje,
- komunikacijo pred, med in po kampanji,
- zaključek kampanje in nadaljnje aktivnosti.
Delavnica bo potekala na spletu, Zoom povezavo boste prejeli nekaj dni pred delavnico. Na delavnico se je potrebno prijaviti na naši spletni strani s klikom na gumb ‘prijavi se’. Prav tako je možna prijava na individualna svetovanja z Nikom Klanškom, ki bodo potekala v petek, 18. februarja 2022, med 10. in 12. uro. Več o svetovanjih tukaj.
Niko Klansek
Niko Klansek je podjetnik, svetovalec, vlagatelj in ustanovitelj podjetja BizMe. Ljubezen do podjetništva je razvil že v mladih letih, učil se je od svoje družine z dolgo podjetniško tradicijo. Niko je soustanovil več uspešnih startupov. Eden izmed njih, FlyKly Smart Wheel, je bil predstavljen na Kickstarterju in je v tistem obdobju postal eden od 100 top projektov na Kickstarterju. Njegova strast so podjetništvo, šport, potovanja, umetnost in gojenje tropskih rastlin - od koščic do sadja. Niko je živel, študiral in delal v EU, ZDA in Aziji.