fbpx
POROČILO

Kreativni inkubator #3: predstavitev ustvarjalcev 1/7

V Centru za kreativnost smo letošnjo pomlad ponovno začeli s personalizirano edicijo programa Kreativni inkubator. Strokovna komisija je na razpisu, ki se je zaključil 9. maja 2024, med 37 skupinami izbrala 14 ekip, ki bodo s programom zaključili oktobra 2024. V večmesečnem izobraževalno-mentorskem programu kreativna podjetja, organizacije in posamezniki s podjetniško idejo, produktom ali storitvijo s strokovno podporo svoje inovativne ideje preoblikujejo v realne, uspešne poslovne zgodbe.

 

S tem namenom so izbrane ekipe vključene v celovit, strukturiran program delavnic, predavanj, mentorstev, personaliziranih strokovnih svetovanj, mreženj in predstavitev pred investitorji.

 

Ekipe bodo glede na dosežen napredek v programu prejeli finančno spodbudo za produkcijo v vrednosti:

• 10.000 €,
• 5.000 €,
• 3.000 €,
• 1.000 €,
• paket za uporabo laboratorijev Centra Rog celoletnik v vrednosti 390 € za projekt z najboljšo predstavitvijo po izboru udeležencev programa

 

Več o novi ediciji Kreativnega inkubatorja si lahko preberete na povezavi, več o kreativnem inkubatorju nasploh na povezavi in več o letošnjih mentorji pa v brošuri.

 

Tokrat v zavihku »EKIPE« predstavljamo prvi dve ekipi kreativnega inkubatorja – Jono Bedjanec in Tri Gore.

Jona Bedjanec

Jona Bednjanec je s svojo znamko pletenin prisotna v trgovinah, specializiranih za neodvisne mlade oblikovalce po Evropi in Ameriki, s kolekcijami pletenin se predstavlja v sklopu Ljubljana Fashion Week in redno sodeluje s slovenskimi oblikovalci in umetniki. Njeno delo predstavljajo tudi posebni umetniški projekti (kostumografija za kratki animirani film Borbike Nike Jurman, skupinska razstava Fin de Siecle v Layer Kranj). Aktivno je prisotna tudi v raznih pop – up dogodkih, kot je Pop-UpStart v sodelovanju s Centrom za kreativnost v Mariboru (2019), pop- up prodajna razstava v sodelovanju s 5WAY v Milanu (2020), Res- res pop – up v Copenhagnu (2022) ter vsakoletna decembrska Jelka v Ljubljani.

Tri gore

Tri gore je butična blagovna znamka, ki se sprašuje, kako ujeti neulovljiv duh gora in ga prenesti v vsakdanje življenje ljubiteljev narave. V iskanju odgovora je nastala dekorativna blazina Triglav. Blazina je najbolj prepoznavem produkt blagovne znamke in je s strani kupcev cenjena kot poklon dih jemajočim pokrajinam, ki jih ponuja naša dežela. Polnjena je s pirinimi luščinami, ki so 100 % naravno in biorazgradljivo polnilo, pridobljeno iz certificiranega ekološkega kmetijstva. Podjetje si prizadeva poslovati trajnostno in lokalno, zato uporablja materiale slovenskega izvora. Ekipo sestavljata Brina Srebre, oblikovalka interierja, ki skrbi za razvoj in vodi izdelavo produktov, ter Jasmina Padar, grafična oblikovalka, ki skrbi za vizualno podobo podobo in fotografijo. Letos se je ekipi pridružila še Lucija Srebre, ki skrbi za socialna omrežja in odkriva nove potencialne trge.