prijavi se
Prijava
Še niste registrirani? Vpišite seZa prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.
Kreativni poklici ideje potrebujejo dvakrat: za lasten nastop na trgu ter kot rešitve za svoje poslovne partnerje. Razvoj posla v kreativnih industrijah je z delom na daljavo praktično neomejen, s tem pa se veča tudi konkurenca.
Vabljeni na delavnico v sklopu Kreativnega pospeševalnika, kjer bomo govorili o growth hacking – metodologiji hitrega eksperimentiranja skozi različne trženjsko-prodajne kanale, različne segmente in prilagajanje produktov v namen doseganja rasti podjetja. Recept za uspeh je: hitreje kot boste eksperimentirali, več se boste naučili in posledično praviloma hitreje boste rasli.
Delavnico bo vodila Maja Voje in najprej na primerih povedala, kako so tako podjetja kot posamezniki našli svoje vzvode za rast, da boste dodobra razumeli, kako drugačni so lahko vzvodi rasti med različnimi tipi podjetij in poslovnimi modeli. Po uvodnem delu sledi ena ura delavniškega dela na vaših primerih, kjer se bomo osredotočili na uporabo growth hacking metodologije na področju kreativnih industrij, kar vam bo pomagalo pri zbiranju idej ter pri prioritizaciji, katere ideje najprej spraviti v realizacijo – za razvoj svojega posla in izstopanje na trgu.
Razvili bomo growth marketing strategijo, ki je vezana na vaše konkretne cilje, pri čemer bo vse usmerjeno k temu, da boste lahko s pomočjo prioritizacije našli najboljšo pot do svojega poslovnega cilja.
Delavnica je odličen fit za tiste grafične oblikovalce, UX strovnjake, snovalce modnih blagovnih znamke, arhitekte in ostale kreativne specialiste, ki:
- delate načrte lansiranja vaših produktov ali storitev,
- želite izstopati kot freelancer na trgu in ustvariti večjo dodatno vrednost,
- potrebujete več vidnosti in obiska na svoji spletni strani,
- želite optimizirati strošek pridobitve novih strank,
- vedno želite poskusiti kaj novega in ste žejni idej za eksperimentiranje.
Maja Voje
Maja Voje je svojo kariero gradila v vodilnih tehnoloških podjetjih, kot sta Google in Rocket Internet. Kot predavateljica sodeluje pri enem izmed najbolje prodajanih spletnih tečajev na Udemy spletni učilnici, ki ga je opravilo že več kot 52.000 mednarodnih študentov. Je tudi predavateljica na Growth University, največji svetovni skupnosti growth hekerjev (pol milijona članov) pri GrowthHackers.com s sedežem v Silicijevi dolini. Kot zunanja svetovalka je pomagala razvijati strategije za rast več kot 300 ameriškim, nemškim, avstrijskim, švedskim, belgijskim in slovenskim podjetjem, ki delujejo na mednarodnih trgih. V svoji karieri je več podjetjem pomagala do 10-25-milijonskih investicij. Svoje znanje je plemenitila na Said Business School, Univerza Oxford, na Wirtschaftsuniversität na Dunaju in Inštitutu za mednarodno trgovanje v Šanghaju.