fbpx

Mentorji

Pridruži se skupnosti mentorjev CzK! Postani del kroga, kjer lahko deliš svoje znanje, gradiš dragocene povezave, krepiš svoj ugled in odkrivaš nove poslovne priložnosti.

Filtrirajte iskanje

Področje KKS

Ključne kompetence

Nina Mihovec je industrijska oblikovalka, podjetnica in ustanoviteljica studia Wilsonic Design ter mednarodno priznane blagovne znamke ooh noo. Njeno delo združuje oblikovanje, strategijo in podjetništvo s poudarkom na ustvarjanju izdelkov, ki so hkrati estetski, funkcionalni in tržno uspešni. Po študiju industrijskega oblikovanja na Univerzi v Ljubljani, Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje (smer industrijsko oblikovanje) je svoje znanje nadgradila z magisterijem na Univerzi v Ljubljani, Fakulteti za strojništvo, ter kasneje še na poslovni šoli IESE z zaključkom programa Advanced Management Programme. Pridobljeno znanje je usmerila v razvoj izdelkov in tržnih znamk, ki izstopajo s preprostostjo in inovativnimi materiali. V mednarodnem prostoru je ooh noo prepoznana kot designerska znamka izdelkov za življenjski slog, ki je s svojimi kolekcijami dosegel številne trge in postal sinonim za premišljeno oblikovane izdelke za dom in otroke. Njeni projekti sledijo načelu inoviranja s konkretnimi cilji. Ko naročniki zaupajo procesu in se pri razvoju izdelka ustvari prava sinergija z oblikovalci, nastanejo rešitve, ki dosegajo prodajne uspehe ter dokazujejo, kako lahko premišljeno implementiran dizajn gradi in povečuje vrednost znamke, produkta ali podjetja . Nina verjame, da je prav v tem ravnovesju ključ do uspešnega oblikovanja – inovacija ni naključje, temveč proces. Pri razvoju novih izdelkov Nina zagovarja stališče, da je edino pravo industrijsko oblikovanje tisto, ki ledi principu »design-to-manufacturing«. Zaveda se, da lahko omejitve stroškov in trga zavrejo ustvarjalnost, a prav v tem vidi izziv: preseči omejitve in oblikovati rešitve, ki ohranjajo ravnovesje med estetiko in izvedljivostjo. Kot pravi: »Tu leži tanka črta med nečim, kar je lepo na pogled, in nečim, kar je res dobro oblikovano.« Njene ključne kompetence vključujejo: • industrijsko oblikovanje in razvoj izdelkov od koncepta do proizvodnje, • trajnostni dizajn in uvajanje načel krožnega gospodarstva, • upravljanje oblikovanja pri strategiji in razvoju tržnih znamk, • inovacijsko svetovanje in gradnja produktnih portfeljev, • projektno vodenje ter uvajanje izdelkov na mednarodne trge. Kot oblikovalka in podjetnica povezuje ustvarjalnost s poslovno pragmatiko. Njeno delo dokazuje, da inovacija v okviru premišljenega procesa ne prinaša le estetskih rešitev, ampak ustvarja tudi dolgoročno vrednost za podjetja, trge in uporabnike. Svoje znanje in izkušnje deli tudi s študenti Akademije za likovno umetnost in oblikovanje (smer industrijsko oblikovanje) Univerze v Ljubljani pri predmetu Načrtovanje.

Moja 'ljubezenska' zgodba z organizacijo dogodkov sega v srednjo šolo, ko sem po radiu poslušala jazz in tako spoznala Braneta Rončela. Skupaj sva zelo hitro organizirala koncert na Gimnaziji Škofja Loka Čisto po naključju sem nekaj let kasneje, med študijem ekonomije, prevzela koordiniranje velikega festivala Trnfest. V mojem obdobju je bil zagotovo v razcvetu tako po raznolikosti glasbe, plesa, filmov, razstav kot tudi otroškega programa. K sodelovanju sem kot programske vodje povabila Janija Kovačiča, Sebastjana Stariča in številne druge, enomesečni festival pa je podiral vse rekorde – po obiskanosti, finančni donosnosti in kakovosti nastopajočih. Med večjimi zvezdniki in meni ljubimi glasbeniki so pri nas pod mojo organizacijo gostovali Manolito y su trabuco, Safet Isović, Five Horse Johnson, Wilard Grand Conspiracy, Indoeuropean Music Ensemble itd.. Kasneje sem načrtovala še koncertno turnejo in veliko promocijo skupine All Capone Štrajh trio. Takrat sem začela sodelovati tudi s podjetji in pokrovitelji festivala, ki so ostali partnerji tudi po mojem odhodu, ko so me kot vodjo projektov in dogodkov povabili v Teater. To je bilo zlato obdobje dogodkov, ko smo sodelovali s številnimi domačimi in tujimi zvezdniki, svoje znanje pa sem razširila tudi z načrtovanjem in komuniciranjem z različnimi strankami ter partnerji. Po rojstvu drugega otroka sem kot vodja marketinga vstopila v SNG Opero in balet, takoj po veličastnem uspehu Renskih nimf, kjer sem sodelovala tako z baletno vodjo in ravnateljem kot z orkestrom. Kasneje sem na Dnevniku d.d. svoje znanje nadgradila še z organizacijo gospodarskih dogodkov, saj sem bila vodja dogodkov Gazela, Zlata nit in številnih drugih. Prek sodelovanja z gospodarstveniki sem navezala veliko stikov s predstavniki podjetji ter ob neposrednem prenosu Slovenca leta tudi z delovanjem RTV Slovenija. Največji izziv zame pa je bil zbuditi spečo lepotico Festivalno dvorano, ki je ob mojem prihodu spala na starih in zaprašenih zgodbah ter slavi. V letih delovanja v Pionirskem domu sem kot vodja trženja in PR-ja povečala zasedenost Festivalne dvorane za 150 %, s tem pa tudi prihodke. Največjo rast smo imeli pri komercialnih najemih, veliko bolj pogumno smo izvajali tudi festivale ter interne dogodke. Zadnja leta sem na povabilo prevzela vlogo pomočnice izvršne direktorice Združenja Manager, kjer sem vodja dogodkov in skrbim za finančno uspešnost organizacije prek sodelovanja s pokrovitelji, veliko sodelujem pri vsebinski zasnovi naših aktivnosti in opravljam še številne druge naloge. Ponosna sem, da sem se v vsakem delovnem okolju veliko naučila in imela dobre odnose tako z ekipo kot z vodstvom, da je moj krog poznanstev z umetniških in menedžerskih krogov ogromen, da sem uspešna pri vodenju ljudi ter da znam ustvariti pozitivno in konstruktivno energijo znotraj ekipe. Kljub vsemu, pa je moje srce vedno pripadalo kulturi.

Maja Pegan je prof. lik. um. in magistrica umetnosti (MFA z odliko, Velika Britanija). Deluje kot samozaposlena v kulturi, kjer se osredotoča na produkcijo interdisciplinarnih kulturnih dogodkov in pedagoško delo. Njeno delo temelji na participativnih praksah v javnem prostoru ter razvoju KKS (kulturno-kreativni sektor) modelov, ki povezujejo dediščino, turizem in umetnost. Je predsednica društva Hiša! ter ustanoviteljica in programska vodja CGU – Center grafičnih umetnosti. Kot predstavnica Hiše! sodeluje v Mreži za prostor in mreži PAKT (Potujoča akademija kreativnega turizma). Aktivno programira manjše festivale in likovne intervencije v javnem prostoru, obenem pa kot zunanja mentorica podpira študente medijskih komunikacij na področjih KKS, interpretacije dediščine in produktnega oblikovanja. Sodeluje z lokalnimi dediščinskimi institucijami, ki jih povezuje z nevladnim sektorjem za razvoj publike. Za ZZT Ljubljana je vodila razvoj novih KKS produktov, za Mestno občino Maribor in Občino Slovenska Bistrica pa je izvajala placemaking aktivnosti. Je tudi članica delovne skupine KIT (kultura in turizem) kot edina predstavnica nevladnega sektorja, ter članica fokusne skupine za razvoj in sledenje Lokalnemu programu kulture v Mariboru. Maja je prejemnica nagrade za Nanoturizem (BIO 50) in štipendije Ténot Foundation. Razstavlja na mednarodnih grafičnih bienalih, vodi intermedijske delavnice za mlade in raziskuje nove formate spletnih rezidenc. Aktivno sodeluje v projektih fundacij “cXc” in Robert Bosch, je članica izvršnega odbora mednarodne mreže MitOst e.V. ter del globalne mreže Bosch Alumni.

Nastja Mulej je magistra komunikologije ter univerzitetna diplomirana ekonomistka in sociologinja. Njeno interdisciplinarno izobraževanje se odraža v delu na presečišču družboslovja, organizacijskega razvoja, komunikacije in kreativnosti. Več kot 20 let deluje kot trenerka razmišljanja, facilitatorka, predavateljica in mentorica. Kariero je začela v oglaševalski industriji, nato pa se posvetila izobraževanju odraslih in podjetniškemu svetovanju. Sodeluje s podjetji, javnimi ustanovami, šolami in posamezniki, kjer vodi delavnice in treninge s področij kreativnega razmišljanja, inovacij, timskega sodelovanja ter osebnega razvoja. Je edina licencirana trenerka tehnik dr. Edwarda de Bona v Sloveniji in ena redkih v Evropi s tako širokim naborom licenc (Šest klobukov razmišljanja, Lateralno razmišljanje, Thinking by Design idr.). Usposobljena je tudi za metode inoviranja po Dimisu Michaelidesu ter kot facilitatorka vodi strateške in ustvarjalne procese v organizacijah. Posebno pozornost posveča pozitivni psihologiji in razvoju miselnosti. Je soustvarjalka in kustosinja programov, kot so Maraton pozitivne psihologije, Cikel pozitivne psihologije v Cankarjevem domu ter Šola za starše. Od leta 2011 organizira konference o kreativnosti v okviru Svetovnega tedna kreativnosti in inovativnosti. Doslej je sodelovala z več kot 200 podjetji, 150 šolami in več kot 20.000 udeleženci. Za svoje delo je prejela številne nagrade, med njimi priznanja GZS za inovativnost, nagrado Horus za družbeno odgovornost ter priznanja za družbeni vpliv.

Igor Pečoler je diplomirani inženir medijske produkcije, kjer je svoje znanje specializiral na področju videoprodukcije, digitalnih medijev in vizualnih komunikacij. Skozi študij se je poglobljeno ukvarjal z razvojem sodobnih avdiovizualnih vsebin, tehnikami snemanja in montaže ter uporabo naprednih digitalnih orodij za oblikovanje in produkcijo. Poklicno pot je začel kot samostojni ustvarjalec na področju digitalnega marketinga, grafičnega oblikovanja in videoprodukcije, kjer je sčasoma oblikoval širok nabor kompetenc – od snovanja vizualnih identitet in spletnih strani do razvoja promocijskih video kampanj. V več kot osmih letih aktivnega delovanja je sodeloval z različnimi naročniki, med njimi podjetji, občinami in kulturnimi institucijami, ter zanje pripravljal rešitve, ki združujejo kreativnost, funkcionalnost in tehnično dovršenost. Njegovo delo obsega snemanje, montažo, postprodukcijo in režijo videov, pa tudi pripravo promocijskih in dokumentarnih vsebin za različne digitalne platforme. Poleg videa se ukvarja tudi z grafičnim oblikovanjem in pripravo tiskanih ter spletnih materialov, kar mu omogoča celovit pristop k vizualnim projektom. Svoja znanja redno nadgrajuje z uporabo programske opreme Adobe Creative Suite (Premiere Pro, After Effects, Photoshop, Illustrator, InDesign, XD) ter z razumevanjem sodobnih CMS sistemov, kot sta WordPress in Drupal. Kot mentor lahko prenaša praktične izkušnje s področja videoprodukcije, oblikovanja in digitalnega oglaševanja. Njegova dodana vrednost je v povezovanju tehničnega znanja z ustvarjalnim razmišljanjem in strateškim razumevanjem komunikacije, kar omogoča mladim ustvarjalcem vpogled v celoten proces – od ideje do končnega izdelka. Poleg strokovnih znanj je pri svojem delu osredotočen tudi na razvijanje mehkih veščin, kot so komunikacija z naročniki, projektno vodenje in timsko sodelovanje

Sem produktni vodja, svetovalec in mentor z več kot desetletnimi izkušnjami na področju razvoja digitalnih produktov, raziskovanja uporabnikov, validacije idej in prodajnih procesov. Podjetjem pomagam preoblikovati ideje v tržno potrjene rešitve z uporabo metod lean UX, design thinking, agilnega razvoja in svetovalne prodaje. Izobraževanje: Diplomiral sem na Univerzi v Ljubljani, Fakulteti za računalništvo in informatiko, smer računalništvo in informacijske vede v to 15%. Tekom kariere pa sem nadgradil svoja znanja na področjih: - razvoja interaktivnih prototipov v Figmi, - izvedbe uporabniških testiranj in UX analiz, - testiranja tržnega povpraševanja pred razvojem produkta (prototipiranje na 101 način), - uporabe AI orodij za hitrejši razvoj prototipov in validacijo idej (Replit, ChatGPT, AI-assisted design), - svetovalne prodaje in strukturiranja prodajnih pogovorov za odkrivanje potreb in tveganj kupcev. Poklicna pot: Od leta 2015 delujem v industriji digitalnih produktov – kot Product Manager v podjetju dlabs.io sem pomagal več kot petnajstim evropskim podjetjem lansirati njihove prve produkte. Od leta 2019 sem samostojni svetovalec in mentor, specializiran za produktno strategijo, UX raziskave, prototipiranje, analitiko in prodajo. Izbrani projekti: - Kaldi.si – postavil zametke za produktni oddelek in soustanovil svetovalno-prodajni proces, skozi katerega podjetnikom pomagamo pogledati njihove ideje iz več zornih kotov, izpostaviti tveganja in hipoteze ter jih naslavljati z razvojem, testiranjem in mentorsko podporo. - AnswerFast Global – razvil novo platformo za sprejem klicev z white-label sistemom (povečanje UMUX-Lite ocene z 70 na 85). - Adam Heritage Services AS – ustvaril sistem za digitalno referenciranje zgodovinskih rodovnikov. - Linenspot.net – s CEO-jem spremenil poslovni model, oblikoval sistem za naročanje in upravljanje z zalogo ter povečal logistično učinkovitost za 10×. - Inshift.me – soustanovitelj projekta, ki je pridobil EU financiranje (vrednotenje 1,5 mio € pri ponudbi za investicijo). - Microbium – pomagal ekipi pivotirati produkt skozi konceptna testiranja; rezultat je MPN tester, ki je prejel zlato nacionalno nagrado GZS-a za inovacije 2025. - Fluxmorcycles – mentoriral ekipo pri validaciji tržnega interesa; baza interesentov je dokazala povpraševanje na trgu in omogočila pridobitev financiranja. Mentorstva in sodelovanja s CZK: Kot mentor v okviru Centra za kreativnost (CZK) sem sodeloval pri projektih podjetij Datapan in Bonspiels, kjer sem pomagal pri: - strukturiranju raziskav uporabnikov, - razvoju in testiranju interaktivnih prototipov v Figmi, - analiziranju tržnega povpraševanja in pripravljenosti kupcev, - uvajanju design managementa in svetovalno-prodajnih pristopov v razvojne procese. Aktiven sem tudi kot mentor in ocenjevalec Slovenskega podjetniškega sklada (Startup.si), kjer sem svetoval podjetjem, kot so RSLabs, Microbium in LEAD1, z osredotočenostjo na produktni razvoj, UX, analitiko in prodajno strategijo. Ključne kompetence: - Razvoj in validacija digitalnih produktov - UX raziskave, prototipiranje in testiranje uporabniške izkušnje - Svetovalna prodaja in strukturiranje prodajnih procesov - Testiranje povpraševanja pred razvojem (pretotipiranje, MVP validacija) - Uporaba AI orodij v razvoju (Replit, ChatGPT, AI UX design) - Agilni razvoj, vodenje ekip in facilitacija delavnic (Scrum, Design Sprint) - Analitika in merjenje uporabniške izkušnje (Google Analytics, Posthog, Amplitude) - Go-to-market strategije in optimizacija prodajnih lijakov Mentorska vloga: Kot mentor podjetjem pomagam strukturirati celoten razvojni in prodajni proces – od validacije ideje, prototipiranja in testiranja uporabniške izkušnje do oblikovanja svetovalne prodaje in strategije lansiranja. Povezujem produktni razvoj, UX raziskave in poslovno strategijo, da podjetja gradijo podatkovno podprte, tržno uspešne in uporabniku relevantne produkte. Verjamem, da je temelj inovacij učinkovito testiranje in strukturiran dialog s kupci, zato pri mentoriranju spodbujam kulturo raziskovanja, sodelovanja in iterativnega izboljševanja.