Cilj zagovorništva na področju KKS je izobraževanje in ustvarjanje zavesti med zakonodajalci ter oblikovalc javnih politik o vprašanjih tega sektorja.
Individualni posveti na temo trendov v vsebinskem marketingu, Mesta so omejena, zato se prijavite čimprej!
Uporaba platforma za kreativne projekte - pogovor s Heather Corcoran, direktorico oddelka za oblikovanje in tehnologijo pri podjetju Kickstarter.
Na tokratni e-Delavnici v dveh delih bomo govorili o vsebinskem marketingu: kako doseči prave ljudi ob pravem času na pravem kanalu?
V sklopu jesenske edicije ljubljanskega tedna mode Zavod Zvereene, v sodelovanju s CzK, pripravlja okroglo mizo.
Na delavnici bo strokovnjakinja s področja Urška Jež podjetnikom_cam predstavila sodobne trende v medsektorskem povezovanju.
Jesenska edicija ljubljanskega tedna mode se s četrtkom, 1. oktobra, v prestolnico vrača v novi podobi.
Trendi kinematografije se skozi leta spreminjajo. Definira jih razvoj tehnologije in s tem povezane navade občinstev ...
Srečanje na filmskem festivalu Poklon viziji, kjer bodo gostje predstavili vizije razvoja filmske kulture v lokalnih skupnosti.
Pekinpah v sodelovanju s Centrom za kreativnost vsak prvi petek v mesecu nudi brezplačno svetovanje na uprizoritvenem področju.
R galerija napoveduje razstavo petih umetnic in umetnikov: Helene Tahir, Simona Kocjančiča, Nevene Aleksovski, Radovana Kunića in Maje Babič Košir.
Mednarodno uveljavljena slovenska oblikovalka se predstavlja z razstavo stolov, ki jih je oblikovala za priznane blagovne znamke.
SIGIC pripravlja webinar, ki tematsko sega od digitalne revolucije do strategije uporabnikov.
Mednarodno uveljavljena slovenska oblikovalka, ki je svojo prepoznavnost zgradila z oblikovanjem za svetovno priznane blagovne znamke.
Kreativni center Poligon vabi na delavnico trikov in veščin za samozaposlene ustvarjalce v času COVID-19.
Serija programov za povezovanje sodobne vizualne umetnosti, oblikovanja in arhitekture s strategijami urbanega razvoja mest.
Publishing house Beletrina and CzK are organising an event entitled “Prišel, videl, bral” (I came, I saw, I read).
Četrti dogodek v vrsti javnih seminarjev v sklopu sodelovalne platforme MADE IN: pripovedi obrti in oblikovanja.
Založba Beletrina v sodelovanju s CzK organizira dogodek »Prišel, videl, bral«, na temo razvoja e-knjige, zvočne knjige in digitaliziranih vsebin.
Kako analizirati obstoječo situacijo, kako se lotiti novih produktov in kako produktno vodenje vpliva na prodajo in marketing?
Prijavite se na CzK novičnik in bodite obveščeni o novicah, dogodkih in priložnostih v kreativnem sektorju!