Predavanje
Glasbeni posel 1.0: Marko Godnjavec Jizah- ABC glasbene industrije
19. nov 2018
| 19:00
SIGIC
Prijava
Še niste registrirani? Vpišite seZa prijavo na dogodek se morate naprej registrirat na naši spletni strani.
Zakaj se z glasbenim poslom ukvarja Morrissey? Kot pravi sam, ker je to način komunikacije z ljudmi, brez izredne nevšečnosti, da bi moral vsakemu človeku posebej telefonirati.
Kaj je glasbena industrija danes, ko tehnologija Morrisseyu omogoča, da bi lahko z ljudmi komuniciral tudi brez neprestanega obračanja telefonskih številk? Moby bi odvrnil, da glasbenik na to ne zna odgovoriti. Po Mobyjevem mnenju so glasbeniki ljudje, ki se celo življenje učijo igrati inštrument in pisati pesmi, zares pa nikoli ne vedo kako glasbeni posel deluje.
Zato pa to zelo dobro ve Jizah! Zaprisežen alternativec in hiphoper, ki so se mu v mladosti uresničile sanje, da bi delal v glasbeni trgovini, ima danes za seboj že dobrih 20 let pečanja z glasbenim poslom. Kot prodajalec plošč, koncertni organizator, glasbeni novinar, radijski špiker in kot zaposleni na Nika Records, slovenskem zastopniku megazaložnika Warner Bros. Records. Pod lastnim okriljem je leta 2010 vzpostavil tudi butično založbo Beton Records, ki v svojem katalogu ponuja albume muzičnih drznežev kot so Moveknowledgement, N’toko, Blaž, Šuljo, Mito in Čunfa.
Z Jizahom se bomo podali v nebesa in pekel tega, čemur se reče glasbena industrija. Kdo so sumljivi gospodje v kravatah, ki glasbenikom pod nos tiščijo nerazumljive pogodbe? Jih potrebujemo? Nam hočejo izpiti kri, obogateti z našo kreativnostjo in našim potencialom? Lahko v glasbenem poslu uspemo brez njih? Lahko v glasbi uspemo brez glasbenega posla? Nat King Cole je dejal, da je v glasbenem poslu zaradi enega samega razloga: da zasluži denar. Lahko v glasbenem poslu uspemo brez denarja? Nam ga lahko na koncu dneva nekaj ostane celo v žepu? Seveda se bo predavanje posebno pozornost namenilo specifikam slovenskega prostora. Oziroma kot pravi Jizah, pogovarjali se bomo tudi o tem, kako si v Sloveniji piarovec, kreativec, A&R in pol glasbenega managerja, preden se zaveš, da si vse to.
Kotizacija za zunanje udeležence predavana znaša 5 EUR.
Vsa sredstva, zbrana z naslova kotizacij, bodo v celoti namenjena delovanju zagonske glasbene agencije, ki je eden izmed ciljev usposabljanja zaključene skupine.