Kako analizirati obstoječo situacijo, kako se lotiti novih produktov in kako produktno vodenje vpliva na prodajo in marketing?
Z razstavo The Circle na 3daysofdesign v Kopenhagnu slovensko oblikovanje postaja prepoznavno tudi Danskem in v Skandinavski regiji.
Zaključno dejanje Projektorja v letu 2020.
Društvo Hiša vabi v Potujočo Akademijo Kreativnega Turizma in na udeležbo v delavnicah - laboratorijih po Sloveniji. Prijave zbirajo do 24. avgusta!
Tokratni Prenos veščin je nastal v sodelovanju s 16. festivalom Kino Otok in prinaša izkušnje štirih uveljavlnih filmarjev iz Slovenije in tujine.
Tema dogodka bodo inovativni modeli sodelovanja mednarodnih filmskih festivalov in platform videa na zahtevo.
Praktična delavnica na temo internacionalizacije projektov za producente in umetnike z Ivo Horvat (ArtRepublic).
Gledališče Glej v sodelovanju s CZK letos v sklopu prireja že drugo TRIGGER showcase platformo.
Filmska kritika je drzna in išče svežino, predvsem pa vzpostavlja drugačen odnos do filma in ga povezuje s publiko.
Z igralci in z ožjo kreativno ekipo o življenju igralcev in življenju z njimi.
Najbolj prepoznavna filmska poklica sta zagotovo igralec in režiser. Kdo pa so ostali ljudje na setu in za njim?
Serija kratkih dokumentarnih filmov predstavlja pet mladih slovenskih ustvarjalcev, ki s svojim delom dokazujejo, da nismo izgubljena generacija.
Sektorji scenografije, kostumografije in maske so eni izmed pomembnejših kreativnih oddelkov filmske ekipe ... Film Factory v koprodukciji s CzK.
Vabljeni na vodene oglede razstave [Tunel 29] Oblikovanje za postapokaliptični svet s kustosinjo Miko Cimolini.
Ker smo #odprti za različnost. Za film. Gledališče. Glasbo. Literaturo. Muzeje. Umetnost. Teorijo. Humanistiko. Drugačnost. Skupnost. Ker smo #odprti
Za vsak kratek, srednjemetražni ali dolgometražni film je izjemnega pomena čas, ki ga lahko scenarist / režiser nameni razvoju scenarija ...
Zgodbe v več epizodah in sezonah močno angažirajo občinstvo in z njim krepijo vezi na edinstven način.
Nadaljevalni seminar, v katerem bomo govorili o ključnih dejavnikih razvoja vključujoče organizacije, usmerjene v občinstvo.
Kako naj se muzeji in druge organizacije s področja umetnosti in kulture začnejo znova povezovati z javnostjo - ali potrebujemo novo strategijo?
Na seminarju bomo govorili o izvajanju sofinanciranih projektov: kako projekte spremljati, jih finančno voditi in o njih poročati.
Prijavite se na CzK novičnik in bodite obveščeni o novicah, dogodkih in priložnostih v kreativnem sektorju!