Kako načrtujemo javne storitve prihodnosti po meri uporabnika in kaj se na tem dela že danes, bo tema tokratnih Service Design Drinks.
LJFW: Nova sezona. Nova lokacija. Nepozabno modno dogajanje.
Na izobraževanje vabimo vse, ki je namenjeno pridobivanju poslovnih veščin za kreativce, vabimo vse, ki se ukvarjate z ročno izdelanimi produkti.
Zavod Big v sodelovanju s Centrom za kreativnost organizira Gospodarsko-oblikovalski forum, na temo arhitektura in oblikovanje za kreativni turizem.
Tokratni gost bo Silvij Skok, ki prihaja iz založbe Glitterbeat, vodilne svetovne založbe na polju glasb sveta.
Podjetje MARLES vabi k sodelovanju kreativce s sposobnostjo strateškega razmišljanja, ki jih zanima "design thinking" in kreativno inoviranje.
Tokrat gostimo Mirana Rusjana, glasbenega managerja, založnika, koncertnega organizatorja in načrtovalca mednarodnih turnej.
V Švicariji bomo predstavili prototipe za aktivno staranje, ki so jih na poziv RogLaba, razvili prijavitelji z vsega sveta.
V času konference Sistem mode bodo v MAO na voljo oblačila izbranih modnih blagovnih znamk na prodajno-predstavitvenem Pop-Up Showroom dogodku.
Mesec oblikovanja je izvirna platforma za kritično vrednotenje, identificiranje in promoviranje pomembnih dosežkov na področju oblikovanja v JV Evropi
V tokratnem Glasbenem poslu 2.0 bomo gotili Tilna Ločniškarja, guruja Facebooka, kjer bo predstavil delovanje Facebookovega algoritma.
Na tokratnem dogodku bodo predstavili, kako lahko v B2B okolju izvajamo inbound marketing in prodajo, izboljšamo procese in povežemo obe funkciji.
Kako ustvariti dober poslovni načrt, ki upošteva končne uporabnike in se ga da uspešno predstaviti investitorjem?
Npovedujemo razstavo treh umetnikov - Nine Čelhar, Simona Kocjaničiča in Maje Babič Košir — na sejmu umetnosti viennacontemporary.
Brezplačno predavanje in delavnica z Julie Aldridge, priznano strokovnjakinjo za razvoj učinkovitih pristopov delovanja na področju kulture
Novo sezono Glasbenega posla odpira Nikola Sekulović z zasedbo 2B, katere premišljeni strateški pretresi že kažejo rezultate. Čas je za evalvacijo.
Kako je organizirati arhitekturni biro, pri tem ohraniti ustvarjalnost in mimogrede postati še mednarodno prepoznaven?
Maša Pavoković bo predstavila, kaj zajema področje piarja v glasbi, kakšna je njegova vrednost, kako se ga lotiti in kje nabirati znanje.
Spoznajte priložnosti za povezovanje, ki izhajajo iz novih razvojnih izzivov, kot so digitalizacija, krožno gospodarstvo, novi materiali, idr.
Predstavili bomo knjigo PERSONAL OUTSIDES: mapiranje ljubljanske umetniške scene, fotografije Ade Hamza in izbrana umetniška dela.
Prijavite se na CzK novičnik in bodite obveščeni o novicah, dogodkih in priložnostih v kreativnem sektorju!